کد خبر: 85552

نشست خبری پیش از بازی با الدحیل؛

گل‌محمدی: فیفادی آینده را لغو کنید

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با الدحیل: قبل از هر چیز از میزبانی خوب باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند و توانستیم یک زمین تمرین خوب داشته باشیم.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با الدحیل: قبل از هر چیز از میزبانی خوب باشگاه الدحیل تشکر می‌کنم. امکانات خوبی در اختیار ما گذاشتند و توانستیم یک زمین خوب داشته باشیم. امروز هم زحمت کشیده و شرایط را برای تمرین ما در زمین اصلی محل بازی فراهم کردند. به هر صورت با توجه به اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد و نتوانستیم امتیازهایی که انتظارش را داشتیم بگیریم، بازی دوم ما در این گروه سخت خیلی مهم جلوه می‌کند.

هر 2 تیم پرسپولیس و الدحیل دنبال برد و 3 امتیاز بازی هستند. شرایط خوبی داریم و در این مدت هم تمرینات خوبی داشتیم. البته مشکل بزرگ ما نبودن در شرایط مسابقه است. لیگ ما به خاطر بازی‌های آسیایی هانگژو لغو شده است در چند وقت اخیر هیچ بازی‌ای نداشتیم و این معضل بزرگی برای باشگاه‌ها و حتی تیم ملی امید ما است. 

شاید الان جایش نباشد اما از فدراسیون، مربیان تیم ملی و همه باشگاه‌ها می‌خواهیم فیفادی آینده را لغو کنند و به فکر باشگاه‌های ایران باشند زیرا فوتبال باشگاهی ما شرایط خیلی سختی دارد و برگزار نشدن مسابقات هم به باشگاه‌ها ضربه می‌زند و هم به تیم ملی. 

مرتبط ها