کد خبر: 85465

محمد خدابنده‌لو در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

امیدها بهانه بودند؛ برای آسیا لیگ را تعطیل کردند!

درخصوص شرایط تیم ملی امید و حواشی پیرامون این تیم دقایقی با محمد خدابنده‌لو که سال‌هاست این تیم را همراهی می‌کند به گفت‌وگو پرداختیم که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش: تیم ملی امید ایران در حالی بازی‌های آسیایی هانگژو 2022 را سپری می‌کند که شرایط این تیم در نوع خود بسیار جالب است. از یک سو تیمی بی‌روحیه از ازبکستان بعد از حذف از مقدماتی المپیک راهی چین شده تا از حیثیت فوتبال ایران در بازی‌های آسیایی در رده سنی امیدها دفاع کند و از سوی دیگر تداوم بدشانسی‌ها باعث شد چند نفر از ارکان اصلی تیم عنایتی از جمله سامان فلاح با مصدومیتی شدید مواجه شده تا کار برای این تیم در بازی‌های آسیایی هم ‌دشوار شود. درنهایت هم رفت و آمد‌های پرسپولیسی‌ها دیگر جای هیچ بحثی را باقی نمی‌گذارد.
با این حال این تیم تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و باید فردا از این مرحله به مصاف تیم ملی امیدهای هنگ‌کنگ برود. درخصوص شرایط تیم ملی امید و حواشی پیرامون این تیم دقایقی با محمد خدابنده‌لو که سال‌هاست این تیم را همراهی می‌کند به گفت‌وگو پرداختیم که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

*به نظرم کار ما جلوی هنگ‌کنگ حتی سخت‌تر از بازی با ژاپن است.

* برخی از تیم‌های دیگر مثل کره جنوبی هر دوره با سهمیه‌های بزرگسالان خود می‌آیند تا با قهرمانی به معافی از خدمت سربازی برسند.

* نسلی که چهارم جهان شد امروز کجاست؟ چرا از آن تیم حمایت نکردیم؟ از آن تیم فقط صیادمنش و یکی دو نفر دیگر چهره شدند و اصلا بقیه چه شدند؟ 

* لیگ‌مان فرسایشی‌ترین لیگ دنیاست. نه رقابتی در آن هست نه جذابیتی وجود دارد. مشخص است جنگ بین چه تیم‌هایی هست.

*بازی‌های آسیایی بهانه است. ما را بهانه کردند تا تیم‌ها در آسیا راحت بازی کنند که این هم به ضرر آنها شد چون بدون آن که بازی رسمی درست و حسابی داشته باشند و بدون آمادگی وارد مسابقات شدند.

برای خواندن متن کامل گفت‌وگو، اینجا را بخوانید.

مرتبط ها