کد خبر: 85390

آرش رضاوند در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

تسویه می‌کردند، قراردادمان را کم می‌کردیم

آرش رضاوند هافبک خوش‌اخلاق و تکنیکی استقلالی‌ها نیز در جلسه دوشنبه شب با مدیران تیمش حاضر شد و چک 10 درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرد. این موضوع بهانه‌ای شد تا دقایقی با این بازیکن به صحبت پرداخته و نظراتش درباره استقلال فصل جاری و حواشی پیرامونش را از وی جویا شویم.

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش: با عقد قرارداد باشگاه استقلال با اسپانسر جدید، سرانجام اولین واریزی در فصل جاری در قالب پیش‌پرداخت‌های 10 درصدی برای بازیکنان این تیم پس از دعوت آنها به باشگاه انجام شد تا به این ترتیب ضمن پرداخت بخشی از مطالبات استقلالی‌ها، این اتفاق پایانی باشد بر اعتصاب 5 روزه بازیکنان. البته از باشگاه استقلال خبر می‌رسد مسئولان این باشگاه قرار است به‌زودی 10 درصد دیگر از مطالبات امسال بازیکنان را پرداخت کنند. این در حالی است که بخش زیادی از قرارداد بازیکنان باقی مانده از فصل گذشته، هنوز پرداخت نشده و مشخص نیست چه زمانی این امر تحقق پیدا خواهد کرد؛ اتفاقی که البته موجبات نگران استقلالی‌ها را فراهم آورده است. نکته قابل توجه در این بین این است که برخلاف گزارش برخی رسانه‌ها، در جلسه بین مسئولان باشگاه با بازیکنان، با وجود درخواست باشگاه به‌منظور کاهش قرارداد، این امر مورد موافقت بازیکنان قرار نگرفته است. اما شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» حکایت از آن دارد که به‌هیچ‌وجه در جلسه فوق چنین موضوعی مورد بحث قرار نگرفته و اصلا این درخواست مطرح نشده است. هرچند برخی بازیکنان استقلال نیز بعد از جلسه شبانه با مسئولان باشگاه این موضوع را تکذیب کرده و این درخواست را از اساس اشتباه دانستند.  در این بین آرش رضاوند هافبک خوش‌اخلاق و تکنیکی استقلالی‌ها نیز در جلسه دوشنبه شب با مدیران تیمش حاضر شد و چک 10 درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرد. این موضوع بهانه‌ای شد تا دقایقی با این بازیکن به صحبت پرداخته و نظراتش درباره استقلال فصل جاری و حواشی پیرامونش را از وی جویا شویم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با رضاوند را بخوانید.

*واقعیت این است که ما باید پارسال اعتصاب می‌کردیم چون چند ماه هیچ حقوقی نگرفتیم اما چون در کورس بودیم این کار را نکردیم.

* اگر قرار به کم کردن قرارداد باشد، به نظر شما نباید ابتدا مطالبات فصل قبل را تسویه کنند؟ 

*ما  آنقدر بی‌رحم نیستیم که کاری کنیم که دودش به چشم استقلال برود.  قبول می‌کردیم اما در این شرایط که تسویه‌حساب نکرده‌اند، درخواست‌هایی مطرح می‌کنند که اصلا منطقی نیست. 
*اگر قرارداد همه بازیکنان استقلال کم و پایین بود، مثل سال اولی که در این تیم بودم، آیا باشگاه قراردادها را زیاد می‌کرد؟ یا اینکه می‌گفتند خودتان توافق کردید و باید به آن پایبند بمانید؟ این عین جمله‌ای است که در آن سال به من گفتند.

*هر باشگاهی به اندازه خودش می‌تواند هزینه کند و این چیزی نیست که بخواهید گردن تیم بیندازید که مثلا فلان‌قدر هزینه کنید و این موضوع اصلا حرفه‌ای نیست.

برای خواندن متن کامل گفت‌وگو اینجا را بخوانید.

مرتبط ها