کد خبر: 85311

رئیس واحد تهران شرق در گفت‌وگو با «فرهیختگان» تشریح کرد؛

ایده تبدیل دانشگاه به قطب صنعت

18 کیلومتری شرق تهران، شهرک قیامدشت میزبان یکی از واحدهای بزرگ دانشگاه آزاد است که از سال 1380 فعالیتش را با جذب 400 دانشجو آغاز کرد و حالا در مساحتی به وسعت 53 هزار مترمربع میزبان علاقه‌مندان علم و فناوری است و پتانسیل‌های مختلف کارگاهی و آزمایشگاهی را در دل خود جای داده است.

ابوالفضل مظاهری- سارا طاهری، گروه دانشگاه: 18 کیلومتری شرق تهران، شهرک قیامدشت میزبان یکی از واحدهای بزرگ دانشگاه آزاد است که از سال 1380 فعالیتش را با جذب 400 دانشجو آغاز کرد و حالا در مساحتی به وسعت 53 هزار مترمربع میزبان علاقه‌مندان علم و فناوری است و پتانسیل‌های مختلف کارگاهی و آزمایشگاهی را در دل خود جای داده است.

سیدعلی موسوی‌اصل اواسط مهر ماه سال گذشته به عنوان سرپرست واحد تهران شرق کار خود را آغاز کرد تا اولین عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی باشد که مسئولیت اداره واحد را برعهده گرفته است. این استاد گروه معارف اسلامی پیش‌تر هم مسئولیت معاونت فرهنگی واحد را در کارنامه خود دارد. او چندی پیش با حضور در تحریریه روزنامه «فرهیختگان» روایتی از حدود 11 ماه فعالیت خود در این واحد دانشگاهی ارائه داده که خواندن آن خالی از لطف نیست.

متن این گفت‌وگو را در اینجا بخوانید.

مرتبط ها