کد خبر: 85041

درباره اعتراف تلخ دبیرکل فدراسیون؛

اگر نمی‌توانید مدیریت کنید پس چرا هستید؟

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال تنها مسئولی است که تا به این لحظه به ناتوانی در برنامه ریزی برای استقبال از کریستیانو رونالدو و النصری‌ها اعتراف کرده است. 

فرهیختگان: ممبینی که خودش از اولین نفراتی بود که در استقبال از ستاره پرتغالی با او عکس انداخت درباره حواشی روزهای اخیر گفته است:« در این رویداد ستاره‌های خوب دنیا مانند رونالدو آمده‌اند. 5بار توپ طلا را برده و بیش از 70 جایزه در سطح فیفا و یوفا دارد. به علاقه مندانش حق می‌دهم که دوست داشته باشند او را ببینند ولی واقعا میسر نیست که برنامه ریزی کنیم. برنامه ریزی وقتی کسی علاقه دارد و می‌خواهد بدود کریستیانو رونالدو را ببیند واقعا نمی‌شود!»
ممبینی در شرایطی این صحبت‌ها را مطرح کرده که وضعیت استادیوم آزادی و برنامه‌ریزی برگزاری مسابقه هم وضعیتی افتضاح و شرم آور داشت. مدیران فدراسیون فوتبال نباید اشتباهات و ضعف‌های مدیریتی در حوزه‌های مختلف را به گردن مردم و علاقه مندان به فوتبال بیاندازند.
اتفاقا کمترین وظیفه آنها این است که برنامه ریزی کنند تا اعتبار فوتبال کشور زیر سوال نرود. اما اعتراف می‌کنند که برنامه ریزی کردن میسر نیست و این یک نقطه سیاه برای مدیریت فوتبال و ورزش کشور به حساب می‌آید.
 اگر نمی‌توانید مدیریت کنید پس چرا مسوولیت دارید؟ این سوالی است که باید جواب قانع کننده به آن بدهید.

مرتبط ها