کد خبر: 84853

بالاترین تیم حفاظتی در کنار النصر؛

ملاقات با رونالدو غیرممکن شد

دیدار با رونالدو برای او و دیگر طرفداران تقریبا غیرممکن است.

حتی اگر مغرورترین هوادار فوتبال باشید و برای هیچ فوتبالیستی دوربین سلفی را به کار نیانداخته باشید هم برای یک عکس یادگاری با کریستیانو رونالدو وسوسه خواهید شد.
دیدار با رونالدو برای او و دیگر طرفداران تقریبا غیرممکن است. النصر با جت اختصاصی حوالی ساعت 9 صبح فردا (دوشنبه) ریاض را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.  احتمالا پرواز این تیم در ساعت 11 صبح روی باند فرودگاه به زمین خواهد نشست. همچنین نکته مهم این است که بر اساس آخرین شنیده، فرودگاه مهرآباد میزبان جت اختصاصی النصر خواهد بود.
النصر با تمهیدات فوق‌امنیتی به ایران می‌آید و در هتل محل اقامت مستقر می‌شود و سپس به همین شکل راهی ورزشگاه آزادی و بعد هم ریاض خواهد شد.
حفاظت النصر به یک تیم زبده و کاربلد سپرده شده که ماموریت‌هایی در حد سفر رئیس جمهور را داشته‌اند و حالا قرار است بازیکنان النصر را از فرودگاه تا هتل هدایت کنند. این تیم که از دولت ماموریت را گرفته، تلاش خواهد کرد که کوچکترین تماسی بین مردم و بازیکنان وجود نداشته باشد.
تیم حفاظت اینطور تعیین کرده که در زمان ورود تیم النصر به هتل، هیچ فرد متفرقه نباید در لابی حاضر باشد و سپس اعضای تیم به طبقه مخصوص سفارت عربستان خواهند رفت و مستقر خواهند شد.
این طبقه از هتل اسپیناس کاملا مستقل و مجزا از هتل است و بازیکنان هیچ ارتباطی به سایر طبقه‌ها یا رستوران‌های عمومی نخواهند داشت و به این ترتیب دیدار با کریستیانو رونالدو غیرممکن خواهد شد
هنوز مشخص نیست که سرمربی پرتغالی النصر، کدام بازیکن را همراه خود به کنفرانس خواهد بُرد اما این احتمال وجود دارد که کریس رونالدو به همراه کاسترو راهی ورزشگاه آزادی شود. نشست مطبوعاتی آنها ساعت 17:15 تا 17:45 در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. 
النصر بلافاصله بعد از بازی هم ایران را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد.

 

منبع: ورزش سه

مرتبط ها