کد خبر: 84404

اصغر مازیار در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: جهانبخش و طارمی انتظارات را برآورده نکردند؛

تیم ملی هنوز منسجم و هماهنگ نیست

یم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی دوستانه خود در فیفادی شهریورماه پنجشنبه شب به مصاف بلغارستان رفت و در یک بازی نه‌چندان دلچسب موفق شد حریف خود را با تک‌گل محمد محبی شکست دهد.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش: تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی دوستانه خود در فیفادی شهریورماه پنجشنبه شب به مصاف بلغارستان رفت و در یک بازی نه‌چندان دلچسب موفق شد حریف خود را با تک‌گل محمد محبی شکست دهد. شاگردان قلعه‌نویی در این بازی تیم منسجم و چندان با برنامه‌ای نشان ندادند و چه‌بسا اگر اشتباه مدافع بلغارستان نبود این یک گل هم در این بازی به ثمر نمی‌رسید. نوع بازی تیم ملی نشان داد که نه کادرفنی هنوز به ترکیب ایده‌آل خود رسیده و نه بازیکنان با تفکرات کادرفعلی به آشنایی لازم رسیده‌اند. ضمن اینکه بلغارستان نیز اصلا حریفی درخور توجه برای تیم ملی نشان نداد و مشخص نیست به چه دلیل فدراسیون چنین حریفی را برای تیم ملی تدارک دیده بود. هرچند به احتمال خیلی قوی بلغارستان ازجمله تیم‌هایی بوده که برای این فیفا‌دی برنامه‌ریزی نکرده بود و از آن مهم‌تر برای بازی با ایران هم درخواست مالی نداشت.
برای ارزیابی بازی ایران و بلغارستان و حواشی پیرامون آن با اصغر مازیار، کارشناس شناخته‌شده فوتبال کشورمان گفت‌وگو کردیم که در اینجا می‌خوانید.

مرتبط ها