کد خبر: 83765

بازار نقل و انتقالات ؛

نیمار الهلال را به بارسلونا ترجیح می‌دهد!

باشگاه الهلال عربستان که این‌ روزها در بازار نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشته، پیشنهادی رسمی برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، به این باشگاه متمول فرانسوی ارائه کرده است.

امیر خسروآبادی: باشگاه الهلال عربستان که این‌ روزها در بازار نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشته، پیشنهادی رسمی برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، به این باشگاه متمول فرانسوی ارائه کرده است.

باشگاه الهلال عربستان که این‌ روزها در بازار نقل و انتقالات عملکرد موفقی داشته، پیشنهادی رسمی برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، به این باشگاه متمول فرانسوی ارائه کرده است. نیمار که با انتقال سرسام‌آور 222 میلیون یورویی از بارسلونا اسپانیا به پاری سن ژرمن پیوسته بود، تمایلی برای ادامه حضور در این باشگاه مطرح فرانسوی ندارد و تصمیم گرفته در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شده و مسیر فوتبالی جدیدی را تجربه کند.
پیشتر، طبق اخبار منتشرشده در بیشتر خبرگزاری‌ها، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی از علاقه او برای بازگشت به بارسلونا خبر داده بودند. این موضوع در حالی مطرح می‌شود که ژاوی هرناندز، سرمربی جوان بارسلونا، علاقه‌ای به همکاری با ستاره برزیلی پاریس ندارد و معتقد است که حضور این بازیکن در نیوکمپ احتمالا جو منظم و متحد رختکن بارسلونا را متشنج خواهد کرد.
اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبری را منتشر کرده که می‌تواند بسیاری از طرفداران این ستاره برزیلی را در شوک فرو ببرد. باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی جذاب به نیمار ارائه کرده است. منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که این پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل‌توجه بوده و مذاکرات برای رسیدن به توافق با او آغاز شده است.
مدیران پی اس جی با فروش این مهاجم به باشگاه عربستانی کاملا موافق بوده و این پیشنهاد به قدری جذاب است که حتی نیمار را هم که به‌دنبال پیوستن به بارسا بود، وسوسه کرده است.
طبق گزارش‌ها، مذاکرات با نمایندگان این بازیکن به مراحل پایانی خود نزدیک شده و حتی مدارک رسمی برای امضای قرارداد با او برای مدیر برنامه‌اش ارسال شده تا این روند هرچه زودتر روال قانونی خود را طی نموده و او رسما به‌عنوان بازیکن جدید الهلال عربستان معرفی شود.

مرتبط ها