کد خبر: 83627

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

ملوان و آلومینیوم اراک بُردند؛ صنعت نفت و پیکان مساوی کردند

امشب تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک، ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان، صنعت نفت و پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

هوادار در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه پاس قوامین تهران میزبان آلومینیوم اراک بود و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. گل‌های این بازی توسط میلاد فخرالدینی در دقیقه 10 برای  هوادار از روی نقطه پنالتی، امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 36 و بهروز نوروزی‌فرد در دقیقه 76 برای آلومینیوم اراک زده شد.

ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در حالی امشب در انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم بازی‌های ابتدایی خود را باخته بودند. ملوانی‌ها اما در این دیدار کاملا از میهمان خود سرتر بودند و موفق شدند تا با چهار گل، سه امتیاز را به حساب خود اضافه کنند. در این بازی مسعود زائرکاظمینی در دقایق 10 و 19، میلاد شعبانلو در دقیقه 83 (از روی نقطه پنالتی) و رضا جعفری در دقیقه 4+90 گل‌های ملوانان را به ثمر رساندند. همچنین، مسعود زائر کاظمینی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید، اما در دقیقه 27 ضربه پنالتی وی را کریستوفر کنت، مهار کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پیکان تهران از ساعت ۲۱ شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه تختی برگزار شد که با تساوی یک - یک دو تیم در دقایق پایانی همراه بود. سامان نریمان جهان (۶+۴۵) تک گل پیکان این دیدار را از روی نقطه پنالتی به سود خودروسازان به ثمر رساند اما علی یوسف (۶+۹۰) گل تساوی میزبان آبادانی را به ثمر رساند.

مرتبط ها