کد خبر: 83052

رضا میرزایی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

سال سختی داریم، تیم خوب تقویت نشد

همین که در اوج آمادگی مصدوم شدم بیشتر از هر چیز دیگری من را آزار داد و اذیتم کرد. امیدوارم این روزها تمام شود و حداقل خیلی زود به تمرینات تیم اضافه شوم.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:«همین که در اوج آمادگی مصدوم شدم بیشتر از هر چیز دیگری من را آزار داد و اذیتم کرد. امیدوارم این روزها تمام شود و حداقل خیلی زود به تمرینات تیم اضافه شوم.» این بخشی از صحبت‌های بازیکنی است که با پوشیدن پیراهن استقلال اگرچه خیلی دیر روی دور افتاد اما در همان مدت زمان کوتاه نیز به قدری با درخشش خود به چشم آمد که در بیشتر محافل رسانه‌ای، صحبت از او و عملکرد خوبش به میان آمد و باعث شد تا اسم و عکسش بیشتر از هر زمان دیگری در اخبار ورزشی دیده شود. 
صحبت از رضا میرزایی بازیکن همه‌فن‌حریف استقلالی‌هاست؛ بازیکنی که در فصل گذشته در چند پست تیمش را همراهی کرده و حتی با گلی که به ثمر رساند و پنالتی‌ای که در دقایق پایانی دیدار با گل‌گهر گرفت، شانس قهرمانی را به اردوی استقلالی‌ها بازگرداند. با این حال این بازیکن در دیدار پایانی آبی‌ها در فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد‌ و حالا بعد از عمل جراحی باید مدتی دور از میادین باشد. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با میرزایی را در زیر می‌خوانید. 

*یک فوتبالیست هیچ وقت با مصدومیت کنار نمی‌آید اما چاره‌ای نیست و این هم بخشی از فوتبال است. خودم خوب هستم و شرایط نسبتا خوبی دارم. دکتر یزدی در این مدت زحمات زیادی را برای من کشیده و اتفاقا دو روز پیش هم آخرین معاینه را انجام داده و بعد از این مدت، برای اولین بار پایم را زمین گذاشتم و پیاده‌روی را آغاز کردم. 

* استقلال تیم بزرگی است و هر هفته بخواهی این‌طور در چشم باشی باید یک مقدار حواست بیشتر جمع باشد. ما هم به این مسائل اعتقاد داریم و باید بیشتر حواسم را جمع می‌کردم. 

* چند سالی می‌شد دوست داشتم با آقا جواد کار کنم اما شرایط مهیا نمی‌شد. با خود آقا جواد و حمید رجبی صحبت می‌کردم و آنها از این علاقه‌مندی من باخبر بودند. س

*کار جواد نکونام امسال بسیار سخت است. بازیکنانی که می‌خواست هیچ‌کدام نیامدند و تیم آن‌طور که باید تقویت نشد. او حدود پنج شش بازیکن می‌خواست که هیچ‌کدام جذب نشدند و حالا این به فن و توانمندی او بر‌می‌گردد که تیم را هدایت کند و از پس کار بربیاید. هرچند او آبرو و اعتبارش را وسط گذاشته و با این وضعیت می‌خواهد به خاطر هواداران استقلال، بهترین شرایط را برای این تیم پدید بیاورد...ادامه گفتگو

مرتبط ها