کد خبر: 82990

استقلال نفت را قاطعانه برد ولی اختلاف خطیر و نکونام بر سر لیست ادامه دارد

برد در آبادان؛ تنش در تهران

تیم فوتبال استقلال پنجشنبه‌شب در نخستین هفته فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در حالی صنعت نفت آبادان را شکست داد که تکمیل نبودن تیم و ضعف در برخی نقاط به وضوح مشخص بود.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:تیم فوتبال استقلال پنجشنبه‌شب در نخستین هفته فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در حالی صنعت نفت آبادان را شکست داد که تکمیل نبودن تیم و ضعف در برخی نقاط به وضوح مشخص بود. در این بین شاید استقلالی‌ها با کسب این نتیجه تا حدی هم بدشانس بودند! چراکه شاید از برتری پرگل در آبادان اینگونه برداشت شود که استقلال از لحاظ فنی و ابزاری تکمیل بوده و در این مدت کادرفنی برای آماده‌سازی این تیم بهانه آورده است. این در حالی است که بخشی از این پیروزی به هنر مربیگری نکونام مربوط می‌شد که با دست خالی در نیمکت و در گرمای کشنده آبادان کار مهمی انجام داد و موفق شد تیمش را با دست پر از این میدان خارج کند. 
حال اینکه در واقعیت آیا حق با منتقدان نکونام در بدنه مدیریتی باشگاه است یا اینکه طبق گزارش برخی رسانه‌ها واقعا سرمربی آبی‌ها با وجود پیروزی تیمش در رختکن این تیم خوشحال نبوده است. باید ابتدا از لحاظ فنی و با عینک واقع‌گرایی، استقلال در میدان آبادان را بررسی کرد؛ جایی که شاگردان نکونام با وجود عدم تقویت و جذب بازیکنان موثر و جایگزینان مناسب برای محبی و قایدی، فوتبالی روان و در عین حال تماشاگرپسند به نمایش گذاشت...ادامه مطلب

مرتبط ها