کد خبر: 82833

پشت‌پرده کنار گذاشتن کاپیتان ناراضی

یحیی زنگ خطر را به صدا درآورد

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از عصر امروز آغاز خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم، پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از عصر امروز آغاز خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم، پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. تیم اراکی از زمانی که به لیگ برتر آمده توانسته دو بار پرسپولیس را در 5 مصافش با این تیم شکست دهد. آلومینیوم فصل قبل در بازی برگشت هم توانست از تیم یحیی گل‌محمدی یک امتیاز بگیرد. آماری که نشان می‌دهد آلومینیوم به نوعی گربه سیاه پرسپولیس است. سرخپوشان برای این بازی تمامی نفرات خود را به غیر از علیرضا خدادادی در اختیار دارند و دست یحیی از هر نظر برای انتخاب ترکیب ایده‌آلش باز است. حتی علیرضا بیرانوند هم که اخیرا با مصدومیت‌هایی روبه‌رو بوده، به شرایط آرمانی نزدیک شده و مشکل خاصی برای حضور در میادین ندارد. 

بازیکنان شاکی از وضعیت مالی
باشگاه پرسپولیس به اعضای تیمش قول داده بود تا قبل از آغاز فصل جدید پاداش‌ها و آپشن‌های قراردادشان را پرداخت کند که تا دیروز این اتفاق رخ نداده بود. هرچند لیگ در واقع قرار بود 12 مرداد استارت بخورد و درویش تا آن موقع باید به وعده‌اش عمل می‌کرد که نتوانست. در هر صورت سرخپوشان که در چند روز اخیر از طرق مختلف پیگیر پاداش 15 درصدی قراردادشان بودند، دیروز حسابی ناامید شدند. گویا مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس از هر نظر دست مدیریت این باشگاه را برای پرداختی‌ها به اعضای تیمش بسته است. البته در این میان درویش قرار بود حدود 70 میلیارد تومان دیگر از سپرده بانکی باشگاه پرسپولیس که از فروش سهام بوده، بردارد که از قرار معلوم این اجازه به وی داده نشده است. در هر صورت درویش در تلاش بوده و هست که هرچه زودتر اعضای تیمش را شارژ مالی کند و شاید این اتفاق تا عصر امروز رخ دهد در غیر این صورت به بعد از مشخص شدن اسپانسر باشگاه موکول خواهد شد. ناگفته نماند یک‌سری از بازیکنان همچنان پیگیر 5 درصد جریمه کسر شده از قرارداد دو فصل پیش خود با باشگاه هستند. جریمه‌ای که به‌خاطر حذف از جام حذفی با شکست سرخپوشان مقابل آلومینیوم رقم خورد و در طول فصل گذشته این دسته از بازیکنان از درویش خواستار باز پس گرفتن این جریمه شدند. حتی یحیی هم در نشست خبری روز گذشته خود به این 5 درصد اشاره کوچکی داشت و از باشگاه خود غیرمستقیم خواست که این پول به شاگردانش از جمله خودش نیز پرداخت شود....ادامه مطلب

مرتبط ها