کد خبر: 82815

نشست خبری پرسپولیس_آلومینیوم

گل‌محمدی: لیگ برتر را یک سال تعطیل کنید!

یحیی گل‌محمدی: بعد از شنیدن خبر بدون تماشاگر شدن بازی پرسپولیس و آلومینیوم شوک بدی به ما وارد شد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی این تیم با آلومینیوم گفت: «بعد از شنیدن خبر بدون تماشاگر شدن بازی پرسپولیس و آلومینیوم شوک بدی به ما وارد شد. ما خودمان را آماده کرده بودیم که بعد از 2 قهرمانی کنار هواداران دیداری داشته باشیم و بتوانیم از وجودشان استفاده کنیم.»

وی در ادامه افزود: «بدون تماشاچی فوتبال اصلا معنی ندارد، پرطرفدارترین تیم آسیا در اولین بازی لیگ بدون تماشاگر بازی کند. اگر واقعا زیرساخت نداریم، من پیشنهادم این است که یک سال لیگ را تعطیل کنیم و زیرساخت‌ها را درست کنیم.»

گل‌محمدی ادامه داد: «می‌دانیم مقابل تیم آلومینیوم با هدایت مجتبی حسینی کار سختی داریم. او را می‌شناسیم. مربی کاری و و پرتلاش است. همیشه تیمش منظم بوده، علیرغم‌ مشکلاتی که بود امیدواریم روند خوبی را شروع کنیم.»

سرمربی تیم پرسپولیس اظهار کرد: «تا حدودی آماده این بازی هستیم. خیلی دیر شروع کردیم. متاسفانه اردوها و بازی‌هایمان کنسل شد اما تلاش کردیم با برنامه ریزی خوب و تمرینات بیشتر و منظم این کمبودها را جبران کنیم. بازی‌های تدارکاتی نسبتا خوبی انجام دادیم و خودمان را برای این بازی آماده کردیم.»

گل‌محمدی درباره جذب بازیکن خارجی برای این تیم عنوان کرد: «جذب بازیکن خارجی منتفی نیست و پرونده باز است. دنبال این هستیم که یکی دو بازیکن به تیم اضافه کنیم. اگر زیاد در مورد این مسائل صحبت نکردم به خاطر این است که ما در تمرینات بدنسازی و فشار بازی‌های تدارکاتی بودیم و نمی‌توانستیم جلوی بچه‌ها فقط بگوییم، بازیکن خارجی، بازیکن خارجی و ... ! در آن صورت تیمی که با چنگ و دندان نگه داشته بودیم را هم از دست می‌دادیم.»

 

مرتبط ها