کد خبر: 82721

با ترکیب تیم‌های مدعی قهرمانی در فصل جدید آشنا شوید

ثبات در سپاهان و پرسپولیس؛ تغییرات زیاد در تیم نکو و خمز

فصل بیست‌و سوم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه پیش رو بعد از یک هفته تعویق سرانجام آغاز می‌شود تا لحظه‌شماری هواداران برای رونمایی از ترکیب جدید تیم‌ها به این ترتیب به پایان برسد.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:فصل بیست‌و سوم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه پیش رو بعد از یک هفته تعویق سرانجام آغاز می‌شود تا لحظه‌شماری هواداران برای رونمایی از ترکیب جدید تیم‌ها به این ترتیب به پایان برسد. این در حالی است که هیجان کسب عنوان در فصل پیش‌رو در بین هواداران فوتبال در این روزها به‌شدت داغ شده و با توجه به تیم‌هایی که مدعیان قهرمانی هستند و نحوه آماده‌سازی آنها از حالا می‌توان این انتظار را کشید که فصل داغ و جذابی را در پیش خواهیم داشت.
بر همین اساس با سقوط نفت مسجدسلیمان و مس کرمان و از سوی دیگر با راهیابی تیم‌های شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان حالا ترکیب جدیدی از تیم‌های لیگ برتر در فصل بیست‌و‌سوم ایجاد شده و با اضافه شدن استان قزوین به گستره فوتبالی، شاهد وسعت بیشتری از فراگیری این رشته ورزشی در بالاترین سطح آن هستیم.
با همه این تفاصیل بدون شک مانند فصول اخیر هر تیمی با هدفی خاص به رقابت‌های فصل جدید پا گذاشته و این‌طور نخواهد بود که تمامی هر 16 تیم به قصد کسب عنوان قهرمانی پا به این رقابت‌ها بگذارند. مطمئنا دایره تیم‌هایی که برای قهرمانی به عرصه رقابت‌ها می‌آیند محدود است. معمولا از هفته‌های میانی برگزاری مسابقات در جدول، بسیاری از تیم‌ها از کورس جا مانده و نهایتا چند تیم معدود تا روز پایانی خود را برای کسب جام قهرمانی بالا نگه می‌دارند. از سوی دیگر برخی تیم‌های دیگر فقط در جهت کسب سهمیه آسیایی قدم به لیگ می‌گذارند و برخی دیگر هدف‌شان فقط و فقط به کسب رتبه تک‌رقمی ختم می‌شود و درنهایت هم بعضی تیم‌های بی‌بضاعت که معمولا هم تا روزهای آخر با مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند فقط به قصد نیفتادن از همان روز اول راهی این رقابت‌ها خواهند شد....ادامه مطلب

مرتبط ها