کد خبر: 82593

گزارش «فرهیختگان» از تغییرات تیم اصفهانی برای بازگشت به روزهای اوج

ماموریت ویژه ربیعی پس از چند سال ناکامی

مجموعه ذوب‌آهن در اقدامی عجیب نیما نکیسا را بدون هیچ تجربه مدیریتی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کرد.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار:مجموعه ذوب‌آهن در اقدامی عجیب نیما نکیسا را بدون هیچ تجربه مدیریتی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کرد. نکته جالب در مورد این انتخاب بی‌اطلاعی مسئولان باشگاه از این موضوع است به‌طوری که که وی صرفا از سوی مدیران کارخانه و بدون اطلاع باشگاه به این سمت انتخاب شد. البته در مورد محمد ربیعی، مربی این تیم هم همین شایعات وجود داشت و بعضا شنیده می‌شد این مربی هم از سوی کارخانه برای تیم انتخاب شده و ربطی به مدیرعامل باشگاه نداشته است.
هر‌چند رفتارهای مشابه اغلب در تیم‌های صنعتی وجود داشت ولی تا به اینجای کار چنین واضح از سوی کارخانه در امور باشگاه دخالت نمی‌شد و اغلب مدیران بالا دست دستور می‌دادند و مدیران باشگاه اطاعت می‌کردند اما در مورد ذوب‌آهن، مدیر کارخانه تشریفات را کنار زده و خود شخصا امورات تیم و باشگاه را به عهده گرفته و عزل‌و‌نصب می‌کند. اما پرسش اینجاست که با توجه به سال‌ها ناکامی این تیم حالا که مدیران کارخانه تصمیمات خود را به وضوح برای این باشگاه بهتر می‌دانند، می‌توانند تاثیر مثبتی ایجاد کرده و به دوران ناکامی ذوب‌آهن پایان دهند؟

ظهور ذوب‌آهن
ربیعی طبق گفته خودش پروژه‌ای را که با رفسنجانی‌ها در تیم مس داشت تا مرحله آخر پیش برده است و حالا در ذوب‌آهن هم به او پروژه‌ای هدفمند ارائه داده‌اند. از این رو شاید اولین ماموریت او در این تیم نه حضور در جمع مدعیان که خروج از قعرنشینی باشد. ربیعی باید در ابتدا تیم منزوی ذوب‌آهن را نجات دهد و با توجه به اینکه این کار را خوب بلد است می‌تواند از ذوب‌آهن تیمی فعال بسازد...ادامه مطلب

مرتبط ها