کد خبر: 82590

برنامه‌ریزی 10 درصد از پزشکان در سرزمین‌های اشغالی برای خروج از وخامت اوضاع رژیم‌صهیونیستی حکایت دارد

رزرو بلیت مهاجرت معکوس

براساس گزارش رسانه‌های عبری بیش از ۳ هزار پزشک صهیونیست درحال برنامه‌ریزی برای خروج از سرزمین‌های اشغالی هستند.

سیدمهدی طالبی، خبرنگار گروه بین الملل:ماه‌هاست خیابان‌های سرزمین‌های اشغالی جمعیت معترضان 500 هزار نفری را به خود می‌بینند. آنها 10 درصد از جمعیت صهیونیست‌های باقی‌مانده در سرزمین‌های اشغالی به شمار می‌روند. با احتساب اینکه هر معترض برای چندین ماه به‌صورت مداوم در خیابان حضور نمی‌یابد تعداد واقعی معترضان کف خیابان به چند صد هزار نفر می‌رسد. این جمعیت انبوه در چند ماه اخیر خانه‌های خود را برای اعتراض به سیاست‌های دولت نتانیاهو، ترک کرده‌اند تا به خیابان بیایند. نگرانی عمده نهادهای امنیتی رژیم این است که این افراد تصمیم بگیرند برای همیشه کاشانه خود را به خارج از فلسطین اشغالی منتقل کنند.

خروج قشری
براساس گزارش رسانه‌های عبری بیش از ۳ هزار پزشک صهیونیست درحال برنامه‌ریزی برای خروج از سرزمین‌های اشغالی هستند. با توجه به وجود ۳۰ هزار پزشک فعال در سرزمین‌های اشغالی این تعداد ۱۰ درصد از کل پزشکان صهیونیست به حساب می‌آید. این اتفاق پس از رای هفته گذشته کنست به لغو بند معقولیت رخ داده است؛ مساله‌ای که نشان می‌دهد ۱۰ درصد از پزشکانی که تصمیم به خروج گرفته‌اند این تصمیم را در کمتر از یک هفته اتخاذ کرده و هرچه زمان به پیش می‌رود تعداد آنها افزایش چشمگیرتری خواهد یافت.
در همین رابطه پروفسور نفتالی کامینسکی، مدیر بخش ریه، سی‌سی‌یو و پزشکی خواب دانشگاه ییل (در آمریکا) به هاآرتس گفته است: «طی هفته گذشته تعداد زیادی از درخواست‌های کار را از (داخل فلسطین اشغالی) دریافت کرده است که همگی مربوط به بعد از تصویب این کودتای قضایی است.»...ادامه مطلب

مرتبط ها