کد خبر: 82493

سفر به بزرگترین شهر کشور عمان:

با بهترین هتل‌های مسقط آشنا شوید

مسقط بزرگ‌ترین شهر کشور عمان و پایتخت این کشور به‌شمار می آید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید مسقط یکی از شهرهای کهن خاورمیانه بوده و قدمت آن به بیش از 900 سال می‌رسد. این شهر کوچک با 800 هزار جمعیت، امروزه یکی از بهترین مقاصد گردشگری به‌خصوص برای ایرانیان است؛ از همین‌رو هتل‌ها و اقامتگاه ‌های بسیاری هم در آن برای اسکان مسافرین وجود دارد.

اگر شما هم تصمیم دارید به این شهر زیبا سفر کنید و سفری هیجان‌انگیز برای خود رقم بزنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید؛ چرا که ما تصمیم داریم به معرفی هتل بست وسترن پرمیر مسقط و دیگر هتل‌ های این شهر بپردازیم!

هتل شانگری لا الحسن ریزورت اند اسپا مسقط

یکی از بهترین هتل ‌های شهر مسقط هتل شانگری لا الحسن ریزورت اند اسپاست. این هتل با قرارگیری در یکی از بهترین مناطق شهر عمان و احاطه شدن توسط دریا به یکی از بهترین گزینه‌های مسافرین برای اسکان تبدیل شده و هر روزه مهمانان زیادی می‌پذیرد.

در این هتل بیش از 180 واحد برای اقامت مسافرین وجود دارد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید طراحی هتل شانگری از کاخ‌های سلطنتی اعراب الهام گرفته شده و شما با رزرو اتاق در این هتل می‌توانید حس اقامت در کاخ‌های پادشاهان عرب را داشته باشید.

از نظر موقعیت مکانی هم این هتل لوکیشن فوق‌العاده‌ای داشته و به اکثر مناطق گردشگری و تفریحی شهر مسقط، همچنین فرودگاه این شهر، دسترسی ساده‌ای دارد. پارکینگ، وای فای رایگان و پرسرعت، باشگاه پرورش اندام واستخر از جمله امکانات هتل شانگری لا الحسن ریزورت اند اسپا به‌شمار می‌روند. اگر می‌خواهید سفری هیجان‌انگیز و لذت‌بخش داشته باشید، این هتل برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود؛ پس اقامت در آن را از دست ندهید!

هتل کمپینسکی مسقط

از دیگر هتل ‌های بسیار لوکس شهر مسقط می‌توان به هتل کمپینسکی اشاره کرد. این هتل در منطقه جدید شهر احداث شده و 310 واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان دارد. هتل کمپینسکی جزو بزرگ‌ترین هتل‌های شهر مسقط هم محسوب می‌شود و شما می‌توانید با اقامت در اتاق‌های این هتل از تمامی امکانات رفاهی آن مانند تخت بزرگ و کینگ سایز، کمد لباس، قهوه‌ساز و حمام شخصی استفاده کنید.

ضمن اینکه برخی‌ اتاق‌ها به صورت اختصاصی دارای یک تراس هم هستند و شما می‌توانید با رفتن به تراس، منظره زیبایی از شهر مسقط را ببینید. این هتل تمامی استانداردهای جهانی را دارد و علاوه‌بر امکانات رفاهی نامبرده در اتاق‌هایش، از امکانات عمومی مانند باشگاه بدن‌سازی، سالن بولینگ و مرکز تفریحی هم برخوردار است.

با اقامت در هتل کمپینسکی می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌گاه حوصله شما سر نمی‌رود و سفری هیجان‌انگیز را تجربه خواهید کرد.

هتل بست وسترن پرمیر مسقط

هتل بست وسترن پرمیر از هتل ‌های چهارستاره و مجلل شهر مسقط است. این هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی فوق‌العاده توانسته نظر گردشگران را به خود جلب کند.

اینترنت پرسرعت و رایگان در اتاق‌ها و لابی، پارکینگ رایگان، خدمات مربوط به اتوکشی، اتوشویی و خشکشویی از جمله امکانات رفاهی این هتل برای مسافرین است. البته که امکانات رفاهی در این هتل تنها به موارد گفته‌شده ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با اقامت در هتل بست وسترن پرمیر مسقط از دیگر امکانات رفاهی دیگری مانند ترانسفور فرودگاهی هم برخوردار شوید.

ضمن اینکه از نظر برقراری ارتباط و عدم آشنایی با زبان عربی در صورت رزرو اتاق در این هتل، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد؛ چرا که تمامی کادر پذیرش هتل به زبان اردو، فیلیپینی، هندی، مالایی، عربی و انگلیسی مسلط هستند. استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی به همراه باشگاه بدن‌سازی از امکانات جذابی هستند که می‌توانند لحظاتی شاد و مفرح برای شما رقم بزنند.

هتل کورال مسقط

هتل کورال هم جزو برترین هتل‌های موجود در شهر مسقط است. نما و ویو این هتل به قدری زیباست که بدون شک شما را مجذوب می‌کند. تمامی اتاق‌های این هتل به صورت واحدهای آپارتمانی طراحی شده تا بتوانند بهترین امکانات رفاهی برای مسافرین فراهم کنند. در هر اتاق یک آشپزخانه بزرگ و مجهز وجود دارد که تجهیزاتی مانند مایکروفر، یخچال و کتری‌های برقی در آن‌ها قرار گرفته است.

شاید هتل کورال جزو هتل‌های چهارستاره باشد؛ اما بدون شک شما می‌توانید آن را با یک هتل پنج ستاره مقاسیه کنید؛ چرا که امکانات رفاهی آن بی نظیر و قابل‌مقایسه با یک هتل 5 ستاره است. باشگاه بدن‌سازی، استخر رو باز روی پشت‌بام، ایروبیک و اتاق ماساژ تنها چند نمونه از امکانات این هتل به‌شمار می‌روند.

هتل البوستان پالاس مسقط

اگر به دنبال یک هتل فوق‌العاده لوکس و زیبا برای اقامت در شهر مسقط هستید، بدون شک هتل البوستان پالاس مسقط بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل فقط یک هتل لوکس نیست، بلکه یک قصر بزرگ و بسیار مجلل است.

شما می‌توانید با اقامت در این هتل اقامتی شاهانه داشته باشید. طراحی داخلی این هتل بسیار خاص و جذاب است، سقف لابی بسیار بلند ساخته شده و این خود، حس حضور در یک کاخ سلطنتی را برای شما تداعی می‌کند.

نکته جالب در مورد این هتل، استفاده از وسایل بسیار لوکس است که هر کدام از آن‌ها آثاری هنری هستند. در این هتل بیش از 250 واحد برای اقامت مسافرین وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و بودجه خود مناسب‌ترین اتاق را در میان این 250 واحد انتخاب کنید. ضمن اینکه در قسمت اسپای این هتل هم 17 اتاق با ساحل اختصاصی وجود دارد.

علاوه بر تمامی این‌ها، هتل البوستان پالاس سه رستوران مختلف داشته که ویوی آن‌ها خیلج همیشگی فارس است و انواع غذاهای ایرانی، عربی و بین‌المللی در آن‌ها سرو می‌شود.

 

با فلای تودی به مسقط سفر کنید! فلای تودی یکی از برترین وب‌‌سایت‌ها برای رزرو بلیط تهران مسقط و رزرو اتاق است. شما می‌توانید از طریق این وب‌سایت برای هر نقطه از کشور یا کشورهای حاشیه خلیج فارس بلیط هواپیما گرفته و در هتل مورد نظر خود اتاق رزرو کنید.

با این وجود اگر تصمیم دارید به مسقط سفر کنید، اقدامات سفر خود را با فلای تودی برنامه‌ریزی کرده و از طریق این وب‌سایت در هتل بست وسترن پرمیر مسقط اتاق رزرو کنید.

مرتبط ها