کد خبر: 82218

جزئیات عجیب از جریان متصل به منافقین که اخیرا دستگیر شدند

کشف ارتباط گروه‌های خرابکاری و سایت‌های شرط‌بندی

روز دوشنبه 2 مرداد اطلاعیه مهمی از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد که از بازداشت اعضای یک شبکه که وزارت اطلاعات آن را «گسترده، تروریستی و صهیونیستی» عنوان کرده، خبر می‌داد.

محمد رضایتی، عضو شورای سردبیری:روز دوشنبه 2 مرداد اطلاعیه مهمی از سوی وزارت اطلاعات منتشر شد که از بازداشت اعضای یک شبکه که وزارت اطلاعات آن را «گسترده، تروریستی و صهیونیستی» عنوان کرده، خبر می‌داد. در توصیف بزرگی این شبکه ساعاتی پس از این اطلاعیه برخی خبرگزاری‌ها به نقل از منابع آگاه این‌طور نوشتند به «بزرگ‌ترین شبکه تروریستی 20 سال گذشته فعال داخل کشور» ضربه وارد و گفته شد آنها قصد داشتند اقدامات «متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه‌وبویراحمد، کردستان و مازندران» انجام داده و به‌طور مشخص محل مزار «شهید حاج‌قاسم سلیمانی» و نیز در برخی مراکز تجمعات مردمی و اماکن سوخت‌گیری، دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز را منفجر کنند.
در اطلاعات تکمیلی درباره عملیات خرابکارانه در ایستگاه‌های گاز، این شبکه قصد داشته مرکز تقویت فشار گاز در 50 کیلومتری یاسوج را همزمان با سفر رئیس‌جمهور به این استان منفجر کند. اهمیت این شبکه گازرسانی تا آنجایی است که در‌صورت موفقیت این اقدام خرابکارانه، عملیات گازرسانی در بخش‌هایی از کشور دچار اختلال می‌شد.
شاید در ویدئوی منتشرشده درباره دستگیری برخی از اعضای این شبکه خودروی پراید سیاهی را دیده‌اید که در تعقیب نیروهای امنیتی است و گفته می‌شود راننده همین خودرو قصد انفجار در یاسوج را داشته است؛ پرایدی که با امکانات رفاهی برای اقامت در داخل کابین تجهیز و هم تجهیزات نوین ثبت GPS برای ارسال تصاویر ماهواره‌ای و... روی آن نصب شده بود و دستگیری راننده در زمانی بوده که می‌خواست اقدام به استخراج مهمات کند.
آن‌طور‌ که در ادامه اطلاعیه آمده تعداد 43 بمب با قدرت تخریب بالا و قابلیت کنترل از راه دور، کشف و خنثی شده که از این تعداد، 20 بمب ویژگی پرتابی دارند که برای استفاده در هیات و تکایا آماده شده بودند....ادامه مطلب

مرتبط ها