کد خبر: 82203

پشت‌پرده اعتصاب بازیکنان استقلال: بی‌ادبی، بی‌محلی و رفتار تند

ناراحتی بازیکنان از رفتار خطیر: پول‌مان را تا ریال آخر می‌خواهیم

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای دومین روز پیاپی در ‌حالی باز هم به‌دلیل اعتصاب بازیکنان این تیم تعطیل شد که برخلاف دفعات قبلی این‌بار حتی آبی‌پوشان در محل تمرین هم حاضر نشده و رویه اعتصاب خود را بدون حضور در محل تمرینات تداوم بخشیدند. 

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای دومین روز پیاپی در ‌حالی باز هم به‌دلیل اعتصاب بازیکنان این تیم تعطیل شد که برخلاف دفعات قبلی این‌بار حتی آبی‌پوشان در محل تمرین هم حاضر نشده و رویه اعتصاب خود را بدون حضور در محل تمرینات تداوم بخشیدند. 
گفتنی است تا پیش از این بازیکنان استقلال زمانی که قصد اعتصاب داشتند حداقل با لباس ورزشی در تمرینات حاضر می‌شدند و این در‌ صورتی است که این‌بار به شکل عجیبی بازیکنان استقلال بعد از هماهنگی در گروه واتساپی و بدون مطلع شدن کادرفنی، دست به اعتصاب زده و اعلام می‌کنند تا مطالبات فصل قبلی خود را دریافت نکنند از حضور در تمرینات خبری نخواهد بود. نکته قابل توجه اینکه شنیده می‌شود علی خطیر، مدیریت باشگاه نسبت به این امر گویا آنچنان هم نگرانی خاصی را احساس نکرده و به‌نظر می‌رسد با تداوم این رفتار مدیریتی، اعتصاب بازیکنان در فاصله یک هفته مانده به آغاز رقابت‌های لیگ برتر ادامه خواهد داشت.  البته در این خصوص شنیده می‌شود در اعتصاب چند روزه استقلالی‌ها، رفتار مدیریت باشگاه بی‌تاثیر نبوده باشد. او این روزها درخصوص اتفاقات اخیر با بازیکنان استقلال نه‌تنها تماس و نه ارتباطی نگرفته تا به‌منظور همدلی این جریان‌ها را از قول آنها جویا شود، بلکه بعضا با رفتارهای اخیر خود با بازیکنان باعث کدورت شده تا استقلالی‌ها با این رفتارهای خطیر عصبانی‌تر شده و نسبت به اعتصاب و عدم‌حضور در تمرینات در روزهای پیش‌رو متحدتر شوند.  شنیده می‌شود خطیر در برخورد با برخی بازیکنان این تیم در روزهای اخیر (به‌منظور مذاکره برای تمدید یا کاهش رقم قرارداد) برخورد مناسبی با آنها نداشته و بعضا با بی‌ادبی، بدرفتاری و بی‌محلی باعث شده تا بازیکنان از این رفتار مدیریت باشگاه رنجیده خاطر و حتی عصبانی شوند و به همین دلیل از حضور در تمرینات در حساس‌ترین روزهای ممکن سرباز بزنند. بنابراین به‌نظر می‌رسد در اتفاقات تلخ روزهای اخیر در استقلال، رفتار مدیریت، بیشترین تاثیر را ایفا کرده و به‌نوعی خود خطیر کار آماده‌سازی این تیم را تا حدودی مختل کرده باشد. 
همه اینها در‌حالی است که مهلت خطیر به بازیکنان به‌منظور تحقق وعده‌اش برای تسویه‌حساب با آنها طی روزهای ابتدایی هفته‌جاری به پایان رسیده و به‌جای دلجویی خطیر از بازیکنان، رفتار وی باعث دلسردی و ناراحتی استقلالی‌ها شده تا جایی که بازیکنان اعلام کرده‌اند با این حساب و با این رفتارها تا دستمزد فصل قبل خود را کامل نگرفته و تسویه نکنند، در تمرینات حاضر نخواهند شد.

مرتبط ها