کد خبر: 82131

به دنبال جذب دروازه‌بان خارجی هستیم

واکنش مدیرعامل پرسپولیس در خصوص جذب عزت اللهی

بنای کار باشگاه بر این بود که با توجه به تحت قرارداد بودن بازیکن، تخلفی صورت نگیرد.

*بنای کار باشگاه بر این بود که با توجه به تحت قرارداد بودن بازیکن، تخلفی صورت نگیرد. نظر به سقف بودجه تعیین شده برای باشگاه‌ها از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین عدم تمایل و امکان باشگاه پرسپولیس برای دور زدن این قانون، مذاکرات صورت گرفت. برخلاف اینکه گفته شد باشگاه پولی بابت رضایت‌نامه پرداخت نمی‌کند و عزت‌اللهی خودش رضایت‌نامه بگیرد، مذاکرات ادامه یافت تا اینکه مبلغ رضایت‌نامه اعلام شد و عملا مبلغی رو عنوان کردند که این انتقال صورت نگیرد.

*باشگاه پرسپولیس در دفاع چپ به دنبال جذب هیچ بازیکن خارجی نبود و نیست. نباید فراموش کنیم جدای از مسایل مالی، ما اکنون از جهت تعداد بازیکن در محدودیت قرار داریم. این مساله دست ما را در پوست گردو گذاشته است. حتی بر خلاف میل باطنی باشگاه و سرمربی به همین دلیل مجبور به جدایی بعضی بازیکنان شدیم. اگر قرار بود در این پست بازیکن بگیریم، نعمتی را از دست نمی‌دادیم.

* ما تا سال قبل می‌توانستیم 21 بازیکن بزرگسال و 3 بازیکن زیر 25 سال داشته باشیم. در واقع از امکان 24 بازیکن بالای 23 سال بهره‌مند بودیم. حالا این تعداد به 19 نفر کاهش یافته است. به این ترتیب اگر سال قبل قابل قبول بود سه مهاجم تخصصی نوک داشته باشید الان باید به عنوان مثال این را به عدد دو برسانید. 

* در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نام تعداد زیادی مهاجم از همین کشورهای همسایه اعلام می‌شود ولی واقعا چند نفر آن‌ها بهتر از عبدی یا زاهدی هستند اگر به عبدی و زاهدی بها، حمایت و انرژی لازم را بدهیم. 

* به دنبال جذب بازیکن در خط حمله هستیم ولی گزینه‌ای که بتواند کمک کند نه این که با ایجاد نیاز کاذب و استفاده از موج فضای مجازی و فشار هواداری مجبور به خرید بازیکن کم‌کارآمد یا پرداخت‌های عجیب و غریب بشویم.

*این روزها بعضی فراموش می‌کنند با توجه به قوانین جدید، اگر بازیکن خارجی بگیرید و از او در 60 درصد مسابقات استفاده نکنید، یک سهمیه خارجی را از دست می‌دهید ما باید همه این موارد را در کنار سقف بودجه در نظر بگیریم. 

*مدیرعامل پرسپولیس  درباره جذب دروازه بان ذخیره گفت: در حال انجام اقدامات هستیم. البته دو دروازه‌بان خیلی خوب داریم ولی با توجه به نظر سرمربی تیم در این ارتباط در حال اقدام هستیم.

*نهایت امر این است که سراغ گزینه‌‌های خارجی برویم البته باز هم قوانین جدید دست و پاگیر شده اند و شرایط رقابتی را به ضرر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان و به سود حریفان به ویژه تیم‌های حوزه جنوب خلیج فارس تغییر داده اند.

مرتبط ها