کد خبر: 81949

استقلال نه منابع مالی جدید دارد نه بازیکنان مورد نظر نکونام را

یخبندان پنجره تابستانی آبی

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در حالی در کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود که همچنان از اردوی استقلالی‌ها اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در حالی در کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود که همچنان از اردوی استقلالی‌ها اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد. در بین تیم‌های مدعی قهرمانی نسبت به فصل گذشته، آبی‌پوشان تنها تیمی هستند که نه‌تنها با تغییرات مدیریتی چندباره نسبت به فصل بیست‌ودوم مواجه هستند، بلکه نیمکت این تیم نیز دچار تغییرات بنیادین شده و با عبور از ساپینتو و دستیارانش، حالا به جواد نکونام و دستیارانش رسیده است. همه اینها در حالی است که تیم‌های مدعی مانند پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و حتی گل‌گهر تا حدود زیادی بازیکنان خود را مشخص کرده و هم‌اینک با ترکیبی نسبتا کامل به تمرینات خود ادامه می‌دهند اما استقلال بعد از 3 خرید، همچنان به روند ثابت و خطی خود برای تقویت تیمش ادامه داده و حقیقت این است که با توجه به بدهی سرسام‌آور و اخباری که از گوشه و کنار می‌رسد، خیلی هم در این مقطع به وضعیت این تیم امیدی نیست. 

 وعده‌هایی که عملی نشدند
طی هفته‌های اخیر و به دفعات هواداران استقلال با تجمع در مقابل باشگاه استقلال در منطقه سعادت‌آباد تهران به روند حرکتی و وضعیت این تیم در جریان رقابت تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات اعتراضاتی را مطرح کرده و معتقد بودند که تیم محبوب‌شان در راستای تقویت به‌منظور حضور در فصل بیست‌وسوم، از سایر باشگاه‌ها عقب افتاده است. 
در این بین ابتدا علی خطیر نسبت به جریانات فوق و آرام کردن فضای هواداری در گفت‌وگویی با سایت باشگاه استقلال این درخواست را مطرح کرد: «از هواداران استقلال بزرگ درخواست می‌کنم به باشگاه و تیم آرامش داده و اجازه بدهند طبق برنامه تدوین شده از این گردنه سخت عبور کنیم. الان هم می‌گویم به‌زودی خبرهای خوبی خواهید شنید. در حال مذاکره با سه چهار بازیکن مدنظر سرمربی تیم هستم.» این در حالی است که یکی دو روز بعد جواد نکونام سرمربی جوان و جدید آبی‌پوشان نیز شبیه به همین صحبت‌ها را مطرح کرد و این بار با ذکر زمان دقیق برای به حاصل رسیدن نتایج عنوان کرد: «ان‌شاءالله ظرف یکی دو روز آینده خبرهای خوشی خواهید شنید. قطعا در کنار هم آرامش را به استقلال برمی‌گردانیم و در این راه به کمک شما هواداران نیاز داریم. همه دست در دست هم مشغول رفع مشکلات هستیم تا نگرانی شما هواداران بی‌نظیر از بین برود.» اما واقعیت این است که در این مدت استقلال فقط به یک خرید معمولی و یکی دو تمدیدی با بازیکنان خودش بسنده کرده است. 

متن کامل را اینجا بخوانید.

مرتبط ها