کد خبر: 81824

تصمیمات اشتباه قربان‌زاده و توجیهات خنده‌دار صداوسیما درباره حق پخش سرخابی‌ها را تحت فشار گذاشته است

شکست فوتبال از خصوصی‌سازی و تلویزیون

رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح نداد چرا در بهمن ۱۴۰۱ دنبال فروش بلوکی سهام استقلال بود ولی 2 ماه بعد گفت این باشگاه بی‌در و پیکر است.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح نداد چرا در بهمن ۱۴۰۱ دنبال فروش بلوکی سهام استقلال بود ولی 2 ماه بعد گفت این باشگاه بی‌در و پیکر است.

قربان‌زاده توضیح قانع‌کننده‌ای نداد چرا برخلاف گفته‌هایش درباره مقصر بودن همه اعضای هیات‌مدیره آبی‌ها در 2 سال اخیر، حجت کریمی در مجمع به ریاست قربان‌زاده سرپرست مدیرعاملی شد.

قربان‌زاده نتوانست به این سوال که چرا بعد از مهلت قانونی AFC برای پرداخت بدهی‌ها با مجوز وام باشگاه استقلال موافقت کرده است توضیح دهد.

ادعای اینکه تلویزیون فقط درصورت تصویب قانون در مجلس می‌تواند حق پخش فوتبال را بدهد قابل‌قبول نیست، چون سالانه هزاران میلیارد درآمد از آن کسب می‌کند.

اگر  بهانه اینکه چون استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و تلویزیون دولتی نمی‌تواند به آنها پرداختی داشته باشد را بپذیریم، پروژه‌های مشترک مالی صداوسیما با وزارتخانه‌های اقتصادی هم خلاف قانون است؟

حسین قربان‌زاده در ماه‌های اخیر به چهره‌ای شناخته‌شده و البته پرحاشیه در فوتبال ما بدل شده و از زمانی‌که استارت واگذاری دو تیم پرطرفدار پایتخت زده شد، او بارها در شبکه‌های مختلف صداوسیما و رسانه‌های مختلف حاضر شده که البته حرف‌هایش بیشتر از اینکه به سود این دو باشگاه باشد برای آنها حواشی و حتی مشکلاتی ایجاد کرده است. 

در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر ...

متن کامل را اینجا بخوانید.

مرتبط ها