کد خبر: 81760

جذب مهاجم خارجی در پرسپولیس قربانی می‌دهد

احتمال توافق قرمزها با عزت‌اللهی برای نیم‌فصل

پرسپولیس بعد از لغو اردوی خارجی خود از ابتدای این هفته تمرینات هوازی و قدرتی را در برنامه‌های خود قرار داد و در کنار آن نیز بازی‌های تدارکاتی پشت سر هم در برنامه‌های این تیم قرار گرفت تا سرخپوشان از شرایط مسابقه چندان دور نشوند.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:پرسپولیس بعد از لغو اردوی خارجی خود از ابتدای این هفته تمرینات هوازی و قدرتی را در برنامه‌های خود قرار داد و در کنار آن نیز بازی‌های تدارکاتی پشت سر هم در برنامه‌های این تیم قرار گرفت تا سرخپوشان از شرایط مسابقه چندان دور نشوند. شاگردان یحیی گل‌محمدی عصر روز گذشته سومین دیدار تدارکاتی‌شان را مقابل پیکان انجام دادند و قرار است از ظهر امروز نیز در هتل آزادی اردو بزنند. این در حالی است که هنوز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به اتمام نرسیده و جذب یک دروازه‌بان زیر 23 سال و مهاجم خارجی در برنامه‌های این تیم قرار دارد. در چند روز اخیر یحیی گل‌محمدی بیشتر سعی کرده که تمرکزش را روی آماده‌سازی هرچه بهتر تیمش قرار دهد و در عین حال نیز پیگیر تکمیل کردن لیست تیمش برای فصل جدید مسابقات است. 

در ابتدای هفته جاری باشگاه استقلال برای انتقال قرضی محمدرضا خالدآبادی با باشگاه هوادار به توافق اولیه رسید و در روزهای اخیر انتظار می‌رفت که این انتقال رسما شکل بگیرد که هنور این اتفاق رخ نداده است. در همین راستا باشگاه پرسپولیس نیز همچنان در تلاش بوده و هست که رضایتنامه خالدآبادی را از باشگاه هوادار بگیرد و حتی حاضر شده بخش عمده‌ای از پول رضایتنامه را نیز نقدا پرداخت کند. در این میان پاسخ باشگاه تهرانی به سرخپوشان منفی بوده؛ چراکه مدعی هستند که با استقلالی‌ها به توافق رسیده‌اند؛ هرچند نقد نشدن چک مهرداد محمدی باشگاه هوادار را ترسانده و باشگاه پرسپولیس را امیدوار کرده که بتواند رضایتنامه خالدآبادی را بگیرد. در این مورد ممکن است در روزهای آتی اتفاقاتی رخ دهد. ناگفته نماند ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس همچنان به دنبال پیدا کردن یک دروازه‌بان خارجی زیر 23 سال برای این تیم است...

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها