کد خبر: 81654

ادعای سپاهان درمورد بازیکنان ارزشمندی که سقف را رعایت کردند

هزینه منهای درآمدزایی

باشگاه سپاهان در جدال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس اغلب موفق‌تر بوده و بدون اینکه سروصدای زیادی به پا کند، مثل آهنربا هر بازیکنی را که می‌خواهد به‌سمت خود می‌کشد.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار:باشگاه سپاهان در جدال بین دو تیم استقلال و پرسپولیس اغلب موفق‌تر بوده و بدون اینکه سروصدای زیادی به پا کند، مثل آهنربا هر بازیکنی را که می‌خواهد به‌سمت خود می‌کشد. جالب اینکه برخلاف گذشته حتی برخی بازیکنان حاضر به مذاکره با سرخابی‌ها نیستند و از همان ابتدا با سپاهان مذاکره کرده‌اند، به توافق رسیدند و قرارداد بستند. بدون اینکه از پرسپولیس یا استقلال بپرسند پیشنهادشان چقدر است. این نشان می‌دهد که سپاهان نه‌تنها به‌لحاظ فنی پابه‌پای دو تیم قدیمی استقلال و پرسپولیس گام برمی‌دارد که ازنظر نقل و انتقالات یا بهتر است بگوییم هزینه از این دو باشگاه و حتی از کل لیگ کم ندارد. 
کاری به آن نداریم که استقلال شرایط بدی را می‌گذراند و به‌قول مدیرعاملش ورشکسته شده است، در اصل می‌خواهیم بگوییم که سپاهان به‌لحاظ حرفه‌ای‌گری، آپشن‌های جذاب برای بازیکنان و جایگاه فوتبالی به آن حد رسیده که دیگر مخاطبان خاص خود را دارد. در اینکه این باشگاه پول خوبی دارد یا پول خوبی درمی‌آورد شکی نیست اما نکته مهم این است که آیا این قراردادها با آنچه باشگاه سپاهان باید به‌عنوان سقف رعایت کند مغایرت دارد؟
سپاهانی‌ها در همه قراردادها مدعی هستند که سقف بودجه را رعایت کرده‌اند. ما هم اساس را بر همین ادعا می‌گذاریم اما وقتی بازیکنان بعد از هفته‌ها چانه‌زنی با تیمی مثل پرسپولیس یا اصرار مدیربرنامه‌هایش برای پیوستن به استقلال سر از سپاهان درمی‌آورد این سوال به‌وجود می‌آید که سپاهان با چه فاکتور ارزشمندی این بازیکنان را به‌سوی خود جذب می‌کند؟ 

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها