کد خبر: 81610

مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد:

رویداد چهارم کرسی‌ها با تغییرات جدیدی همراه خواهد بود

سومین دوره رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد در واحد تهران – مرکزی درحال برگزاری است و روز گذشته مرحله نهایی دو بخش از این رویداد با حضور تیم‌های مربوط برگزار شد.

زهرا رمضانی، خبرنگار گروه دانشگاه:سومین دوره رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد در واحد تهران – مرکزی درحال برگزاری است و روز گذشته مرحله نهایی دو بخش از این رویداد با حضور تیم‌های مربوط برگزار شد. این واحد دانشگاهی امروز میزبان دیگر تیم‌های شرکت‌کننده بود تا پرونده این دوره از رویداد عصر امروز با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیده‌ها در بخش‌ها و موضوعات مختلف بسته شود. سعید وحیدی‌مهر، مدیر کل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» از تغییرات این رویداد برای سال آینده گفت.
وحیدی‌مهر درباره روند این دوره از مسابقات بین تیم‌های شرکت‌کننده گفت: «تصور می‌کنم در کرسی‌های آزاداندیشی 3 شاهد تحولی بوده‌ایم، اما این تحول باید عمیق‌تر از این در دوره چهارم دنبال شود. در این دوره به‌جای ارائه مطالب بر مبنای گذاره‌های قبلی، ما کلیدواژه ارائه دادیم و از این طریق، دانشجویان برای مباحث مختلف گزاره نوشتند، یعنی ما 4 محور فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تعریف کردیم و برای تمام آنها 9 کلیدواژه ارائه دادیم و دانشجویان برای هرکدام از آنها 3 گزاره نوشتند و درنهایت از بین آنها انتخاب کردیم. به عبارت بهتر، دیگر دانشجویی نمی‌تواند بگوید که این دوره الزامی و اجباری وجود داشت و آنها مجبور بودند از یک گزاره دفاع کنند و منتقد و موافق باشند؛ چراکه این‌طور نبوده و خودشان 3 گزاره نوشته بودند و این مهم در روند برنامه یک تغییر جدی ایجاد کرد.»..

متن کامل را اینجا بخوانید.
 

مرتبط ها