کد خبر: 81527

صالح مصطفوی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: هوادار حق دارد؛ چرا سنگ اندازی‌ها هر سال برای استقلال است؟

نکو که هیچ، دست‌وپای پپ را هم ببندید نتیجه نمی‌گیرد

صالح مصطفوی از زمان سرمربیگری منصوریان در مقاطع مختلف تا دوره‌ای که استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان ایران شد در این تیم به مربیگری پرداخته و شاید بهتر از هر فرد دیگری در این مقطع که آبی‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند بتواند دوای درد این تیم را تشخیص بدهد.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:صالح مصطفوی از زمان سرمربیگری منصوریان در مقاطع مختلف تا دوره‌ای که استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان ایران شد در این تیم به مربیگری پرداخته و شاید بهتر از هر فرد دیگری در این مقطع که آبی‌ها با مشکلات زیادی مواجه هستند بتواند دوای درد این تیم را تشخیص بدهد. او حالا به کانادا مهاجرت کرده تا ادامه مسیر کار و زندگی را در این کشور سپری کند. مصطفوی که از وی به‌عنوان جعبه سیاه فرهاد مجیدی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ باشگاه استقلال یاد می‌شود درباره مسائل مختلف فوتبالی به سوالات خبرنگار «فرهیختگان» به شرح زیر پاسخ داد. 

*از سال 2019 در تدارک برنامه مهاجرت بودم. همان زمان کانادا بودم که با درخواست استراماچونی به استقلال آمدم و بعد هم به خاطر کرونا ماندگار شدیم. سال گذشته بعد از قهرمانی برنامه داشتم برگردم اما آقا فرهاد درخواست کرد به کلبا بروم و یک سال هم آنجا در خدمت ایشان بودم. مهلت ویزایم رو به اتمام بود و مجبور به جدایی و بازگشت به کانادا شدم. در امارات یک دوره 6 ماهه مربیگری A آسیا را زیر نظر یک مدرس هلندی سپری کرده و دو بازی هم سرمربی تیم زیر 21 ساله‌های کلبا بودم. 

*هر کسی مدیر استقلال می‌شود حتما می‌داند چه مسئولیت سنگینی دارد. در ثانی کسی که قبلا تجربه حضور در استقلال را داشته باشد شرایط را بهتر از یک صفرکیلومتر می‌داند. فقط امیدوارم که یک تیم خوب ببندند و من به‌عنوان یک هوادار از این موضوع خوشحال می‌شوم، تیمی که بتواند برای قهرمانی رقابت کرده و این عنوان را به دست بیاورد. برای خطیر هم آرزوی موفقیت می‌کنم. 

*شرایط خیلی عجیب است که در فصل نقل و انتقالات که مهم‌ترین بخش برای بستن بار یک تیم به شمار می‌رود، باید هر سال شاهد یک نابه‌سامانی برای استقلال باشیم. یعنی در این هفت هشت سالی که در استقلال بودم هر سال این موضوع را دیده‌ام و آن را لمس کرده‌ام. 

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها