کد خبر: 81412

سهیل مهدی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

با حداقل تماشاگربازی‌ها را درآزادی برگزار می‌کنیم

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر یکشنبه عصر قرعه‌کشی شده و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به‌صورت هفتگی رقبای خود را شناختند.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر یکشنبه عصر قرعه‌کشی شده و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به‌صورت هفتگی رقبای خود را شناختند. درخصوص مدل برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های امسال و سایر موارد مرتبط با سازمان لیگ از جمله تعیین پاداش برای تیم‌های برتر لیگ برتر و جام حذفی دقایقی با سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه می‌خوانید.

*بی‌نظمی‌هایی که به آن اشاره می‌شود به خود مدعوین برمی‌گردد. افرادی که برای برگزاری مراسم دعوت شده بودند از قبل مشخص شده بودند؛ نماینده هیات‌ها، مدیران و سرپرست تیم‌ها و اصحاب رسانه در این مراسم حاضر بودند. مگر تماشاگرنما در سالن بود که عامل بی‌نظمی شود؟

* لیگ برتر نیز طبق برنامه‌ریزی قبلی تا دهه دوم خردادماه سال آینده ادامه خواهد داشت. 

* ما ساعتی که رقابت‌ها را برگزار می‌کنیم ساعتی است که می‌خواهیم بازی‌ها برگزار شود اما معمولا اتفاقاتی می‌افتد که از دست ما خارج است و باعث می‌شود تا بعضا برنامه‌ها تغییر کند. 

*دقیقا سیاستی که آقای تاج گذاشته سیاست ما هم هست.

*پیمانکار ورزشگاه آزادی دارد شبانه‌روزی همه تلاش خود را می‌کند و از سوی دیگر این جایگاه‌ها برای تیم ملی و همچنین بحث میزبانی در لیگ قهرمانان برای دو باشگاه پرسپولیس و نساجی مهم است را زودتر برسانند ضمن اینکه پیمانکار دارد فشار می‌آورد تا این کار انجام شود. اگر استادیوم آزادی با ما بر سر برگزاری مسابقات همکاری کند ما با حداقل تماشاگر هم که شده بازی‌ها را باید در این ورزشگاه برگزار کنیم. 

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها