کد خبر: 81411

هواداران همه‌چیز را می‌دانند آقای مدیر!

برای حجت و بهانه‌هایش

دوران کوتاه مدیریت حجت کریمی در استقلال با حواشی و اتفاقات زیادی همراه بود. مدیری که توقع داشت تا به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شود اما به‌قدری باشگاه دچار بحران شد.

دوران کوتاه مدیریت حجت کریمی در استقلال با حواشی و اتفاقات زیادی همراه بود. مدیری که توقع داشت تا به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شود اما به‌قدری باشگاه دچار بحران شد که کمتر هواداری علاقه داشت تا ادامه حضور کریمی روی صندلی مدیریتی باشگاه را ببیند. او روز یکشنبه در مصاحبه‌ای باز هم به دفاع از عملکردش در 85 روز مدیریت باشگاه پرداخت اما آنچه مشخص است اینکه هواداران آبی به خوبی از همه اتفاقات آگاهند و در این دوران دیگر نمی‌توان با ادعاهای بزرگ، ضعف‌های خود را پنهان کرد. کریمی، هم در متن نامه خداحافظی‌‌اش و هم در این مصاحبه تاکید داشته که پرداخت پول استراماچونی دستاورد او در استقلال بوده و او کاری را انجام داده که 7 مدیر قبلی نتوانستند. در این مورد حداقل همه می‌دانند که پس از جلسه او با وزیر ورزش و تماس سجادی با مدیران بانک‌شهر بود که این پول به حساب استرا واریز شد و کریمی عملا در این میان کمترین نقش را ایفا کرد. از طرف دیگر بستن پرونده دیگر بدهکاران باشگاه هم با همان وامی که از سوی بانک مورد نظر پرداخت شد، اتفاق افتاد و مشخص نیست چرا مدیر سابق آبی‌ها منت آن را بر سر باشگاه و هوادارانش می‌گذارد. 
در بخش دیگری از مصاحبه آقای سرپرست به این نکته اشاره شده «در حالی‌که همه عالم ایستاده بودند تا نکونام سرمربی استقلال نشود، خواسته به حق هوادار را عملی کردم؛ هرچند یک نفر دوست داشت فرد دیگری را سرمربی استقلال کند.» و البته در این مورد هم لازم به ذکر است که کریمی به زعم کسانی که در جریان ماجرای روزهایی که استقلال به دنبال سرمربی بود، قرار داشتند کمترین نقش را در آوردن نکو به این تیم داشت و البته مذاکراتش با دیگر مربیان ایرانی و همچنین شوی عجیبی که با آوردن خوان رامون لوپز کارو اسپانیایی به تهران به راه انداخت، بیانگر این بود که شاید خودش هم چندان تمایلی نداشت تا با نکونام به توافق برسد. بدون تردید هواداران و دلسوزان استقلال به خوبی از همه این اتفاقات و پشت پرده مسائل آگاهی دارند و لازم نیست کریمی به دنبال توجیه کردن اشتباهاتش با چنین رفتارهای پوپولیستی‌ای باشد. در چنین اوضاعی او همچنان در مقام یک مدعی به مخالفانش حمله کرده و حتی وعده افشاگری و شفاف‌سازی نیز می‌دهد. شاید بهتر باشد تا کریمی به‌جای چنین مصاحبه‌ها و تهدید‌هایی مدتی در خلوت خود به این فکر کند که چرا نتوانست در استقلال موفق باشد و چه اشتباهاتی داشت که باعث شد خیلی زود مجبور به استعفا شود. 

مرتبط ها