کد خبر: 81359

هومن افاضلی در واکنش به احتمال بستن قرارداد با قلعه‌نویی تا جام‌جهانی: در این قراردادها باید مواردی چون حق فسخ گنجانده شود

افرادی که مربیان را انتخاب می‌کنند صلاحیت لازم را ندارند

فدراسیون فوتبال قبل از تعیین سرمربی تیم ملی مدام تاکید داشت که هر فردی این سمت را برعهده بگیرد قراردادش به شکلی خواهد بود که عملکرد او و تیمش در جام ملت‌ها بادقت ارزیابی خواهد شد و اگر راضی‌کننده بود برای جام‌جهانی 2026 قراردادش را تمدید خواهیم کرد.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:فدراسیون فوتبال قبل از تعیین سرمربی تیم ملی مدام تاکید داشت که هر فردی این سمت را برعهده بگیرد قراردادش به شکلی خواهد بود که عملکرد او و تیمش در جام ملت‌ها بادقت ارزیابی خواهد شد و اگر راضی‌کننده بود برای جام‌جهانی 2026 قراردادش را تمدید خواهیم کرد. بعد از انتخاب امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی تیم ملی قرار شد این روال اتفاق بیفتد اما رایزنی‌های این مربی با اعضای هیات‌رئیسه و مسئولان فدراسیون باعث شده تا شاهد تغییراتی در سیاست فدراسیون در قبال کادرفنی تیم ملی باشیم. در همین راستا فدراسیون فوتبال در نظر دارد مصوبه عقد قرارداد بلندمدت با امیر قلعه‌نویی و دستیارانش را در هیات‌رئیسه بگیرد و این یعنی اینکه احتمالا حتی درصورت ناکامی تیم ملی در جام ملت‌ها کادرفنی این تیم تغییر نخواهد کرد. موضوعی که قلعه‌نویی از مدت‌ها پیش دنبالش بود و به‌خاطر همین مساله هم هنوز قراردادش را با فدراسیون فوتبال امضا نکرده است. در سوی دیگر خود مهدی تاج هم ابتدا تمایلی برای این کار نداشت اما از قرار معلوم تغییر نظر داده است. اما با توجه به اینکه تیم ملی والیبال کشورمان در اعتماد به مربی ایرانی و عقد قرارداد بلندمدت با او جواب چندان مثبتی نگرفت و در شرایط فعلی جایگاه خوب خود را در والیبال دنیا و حتی قاره آسیا از دست داده است، این خطر تیم ملی فوتبال کشورمان را هم تهدید می‌کند. در همین راستا هومن افاضلی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» نکات قابل‌توجه‌ای را مطرح کرد که به آن می‌پردازیم. 

افاضلی در ابتدای صحبت‌هایش عنوان کرد:...

متن کامل را اینجا بخوانید .

 

مرتبط ها