کد خبر: 81299

پیغام تراکتور از ترکیه: ما آماده‌ایم شما چطور؟

باشگاه پشیمان شد؛ خارجی‌ها گران هستند

تیم تراکتور با یک شروع خوب تمرینات را در ترکیه دنبال می‌کند. تراکتوری‌ها که با پاکو خمز فصل راضی‌کننده‌ای را پشت سرگذاشتند بر این باور بودند که اگر زودتر این مربی را به خدمت می‌گرفتند چه‌بسا مدعی قهرمانی هم می‌شدند.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار:تیم تراکتور با یک شروع خوب تمرینات را در ترکیه دنبال می‌کند. تراکتوری‌ها که با پاکو خمز فصل راضی‌کننده‌ای را پشت سرگذاشتند بر این باور بودند که اگر زودتر این مربی را به خدمت می‌گرفتند چه‌بسا مدعی قهرمانی هم می‌شدند. حال آنها با این ذهنیت به استقبال لیگ برتر می‌روند. باشگاه تراکتور که بیشتر امکانات یک باشگاه حرفه‌ای در ایران را برای بازیکنانش فراهم کرده است دیگر به چشم یک رقیب معمولی وارد مسابقات نمی‌شود بلکه ادعای قهرمانی دارد؛ یا حداقل اینکه می‌خواهد همچون بالانشینان برای کسب قهرمانی رقابت جانانه‌ای راه بیندازد. از این رو با چند تغییر در کادر اجرایی قصد دارد تیمی متفاوت روانه رقابت‌ها کرده و حتی در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد. 

 اردو در حد تیم ملی
یکی از بهترین کمپ‌های ترکیه برای اردوی تیم تراکتور رزرو شده است و آنها زیر نظر خمز اسپانیایی شرایط خوبی را سپری می‌کنند. تراکتوری‌ها برای انتخاب کمپ تمرینی وسواس زیادی به خرج دادند و از آنجا که می‌دانستند خمز سختگیر است و در این مسائل با کسی شوخی ندارد، تلاش کردند یکی از بهترین کمپ‌ها را در استانبول در نظر بگیرند که شاید هم سطح کمپ‌های تمرینی تیم ملی باشد و البته زنوزی هم در این مورد به آنها چراغ سبز نشان داد. به این ترتیب نماینده باشگاه پس از بررسی کمپ‌های کشورترکیه، ۱۱ کمپ انتخاب کرد و پس از بررسی شرایط این ۱۱ کمپ و معیارهای خمز برای حضور در این اردو و البته در نظر گرفتن شرایط برگزاری بازی تدارکاتی کمپ فعلی را انتخاب کردند. 
تراکتور که صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کند، در این اردو در کمپ باشگاه فنرباغچه به مصاف اورنبورگ روسیه رفت که این دیدار درنهایت با تساوی سه بر سه به اتمام رسید. اردوی آماده‌سازی تیم‌ فوتبال تراکتور در ترکیه از ۱۲ تیرماه آغاز شد به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و علاوه‌بر این دیدار یک بازی تدارکاتی دیگر هم در دستور کار این تیم قرار دارد. شرایط اردو راضی‌کننده است و بازیکنان با وجود سختی تمرینات سر ذوق آمده و نه‌تنها خسته نیستند که به‌شدت از این میزان از آماده‌سازی استقبال کرده‌‌اند. 
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد رضایت اعضای تیم از اردوی ترکیه گفت:...

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها