کد خبر: 81298

آخرین تلاش‌های پرسپولیس برای بستن تیمی آسیایی

خرید عزت‌اللهی در اولویت، عیسی کوتاه نیامد

سرخپوشان پایتخت بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرالتهاب درحال حاضر به دنبال این هستند هر چه زودتر لیست خود را تکمیل کرده و راهی اردوی خارجی شوند.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:سرخپوشان پایتخت بعد از پشت سر گذاشتن روزهای پرالتهاب درحال حاضر به دنبال این هستند هر چه زودتر لیست خود را تکمیل کرده و راهی اردوی خارجی شوند. در این میان یحیی گل‌محمدی سفری دوروزه به ترکیه داشت تا از کمپ محل تمرینی تیمش در استانبول بازدید داشته باشد. سرمربی سرخپوشان اردوی دوهفته‌ای را برای تیمش در ترکیه برنامه‌ریزی کرده است اما احتمال اینکه زمان این اردو به 10 روز برسد نیز زیاد است. طبق برنامه‌ریزی سرخپوشان قرار شده تا 20 تیرماه جاری به ترکیه سفر کنند. یحیی همچنین سه بازی دوستانه در این اردو برای تیمش هماهنگ کرده است که احتمالا حریف آخر پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب ترکیه‌ای باشد. 

 خارجی‌ها در ترکیه به اردو اضافه خواهند شد
سرمربی پرسپولیس برای تکمیل تیمش در نظر دارد حداقل دو بازیکن خارجی دیگر در پست‌های دروازه، هافبک و حمله جذب کند. در این میان در پست دروازه و هافبک چند گزینه داخلی هم به یحیی معرفی شده‌اند که مشغول بررسی وضعیت آنهاست. البته اگر انتقال عزت‌اللهی به پرسپولیس نهایی شود سرمربی این تیم قید جذب بازیکن خارجی در خط هافبک را خواهد زد. برای خط حمله نیز چند مهاجم از طریق واسطه‌ها به خود یحیی معرفی شده‌اند که او درحال بررسی وضعیت آنهاست. یحیی تاکید داشته و دارد که خارجی‌های تیمش زودتر نهایی شوند تا در اردوی ترکیه به جمع سرخپوشان اضافه شوند. هرچند مسئولان باشگاه پرسپولیس فعلا درگیر انتقال نفرات داخلی به تیم‌شان هستند. 

 آل‌کثیر حرف آخر را زد...

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها