کد خبر: 81174

در ۱۰ ماه گذشته؛

سهم اظهارات دانشگاهی سخنگوی وزیر علوم؛ فقط "۶ درصد"

در میان محتوای صفحه سخنگوی وزارت علوم تنها ۳ مورد نوشته مرتبط با دانشگاه به چشم می‌خورد که آخرین آن‌ها  اسفندماه سال گذشته منتشر شده!

به گزارش «فرهیختگان»: سال تحصیلی جدید از هفته پایانی شهریورماه آغاز شد. روزها و شرایط خاصی هم برفضای دانشگاه‌ها حاکم بود و اتفاقات تلخ و شیرینی مختلفی را آموزش عالی در این ایام تجربه کرد. با این حال بررسی اظهارنظرهای سخنگوی وزارت علوم در صفحه توییتری‌اش کمتر نشانه‌ای از این اتفاقات دارد.

علی شمسی‌پور، مشاور وزیر و سرپرست دفتر وزارتی که از بهمن ماه ۱۴۰۰ مسئولیت سخنگویی وزارت علوم را هم برعهده دارد از هفته پایانی شهریور سال گذشته تا به امروز ۵۰ کنش توییتری در صفحه خود داشته است. از این تعداد ۲۰ توییت به بازنشر نوشته‌های صفحات دیگر مربوط می‌شود که هیچ‌کدام ارتباطی با فضای دانشگاه‌ها یا آموزش عالی ندارد.

در بین محتوای دیگر صفحه سخنگوی وزارت علوم تنها ۳ نوشته مرتبط به فضای دانشگاه به چشم می‌خورد که آخرینش  اسفندماه گذشته منتشر شده است. از این سه توییت، یک مورد بیان خاطره‌ای از دوران دانشجویی است و دو مورد دیگر نیز به تعطیلی دانشگاه‌ها و اتفاقات مربوط به آشوب‌های پاییز گذشته است.

مرتبط ها