کد خبر: 81134

حواشی انتقال جنجالی پرسپولیس، استقلال و خود بیرانوند را در موقعیت سختی قرار داده است

بیرانوند فوتبال را قفل کرد

صبح دوشنبه خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند مثل بمب در فوتبال ایران صدا کرد و البته بلافاصله شایعات احتمال حضورش در استقلال همه را شوکه کرد.

صبح دوشنبه خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند مثل بمب در فوتبال ایران صدا کرد و البته بلافاصله شایعات احتمال حضورش در استقلال همه را شوکه کرد. هواداران سرخابی انتظار چنین اتفاقی را نداشتند و هرکدام به دقت مشغول رصد این ماجرا بودند. آبی‌ها که با خداحافظی اینستاگرامی حسین حسینی به‌دنبال گلر هستند، خوشحال از اینکه قرار است گلر ملی‌پوش رقیب را به خدمت بگیرند و قرمزها هم نگران از بابت از دست دادن یکی از عوامل اصلی دبل قهرمانی خود در فصل تازه به پایان رسیده. در این میان اما در 2 روز گذشته اگرچه تمامی اخبار و اتفاقات فوتبال به فسخ قرارداد بیرو اختصاص پیدا کرده اما این حرکت سنگربان فصل پیش پرسپولیس، فوتبال را به نوعی در بن‌بست قرار داده و تقریبا همه‌چیز را قفل کرده است. دو باشگاه تقریبا تمامی فعالیت‌های دیگر نقل و انتقالاتی خود را متوقف کرده و تمرکز خود را روی سرنوشت این بازیکن قرار داده‌اند. استقلال که مشکلات زیادی در هفته‌های اخیر داشته و پس از حل مشکل انتخاب سرمربی، حالا با جدایی برخی بازیکنان نیاز به خرید بازیکنان جدید دارد، تمام حواس خود را معطوف به مذاکره با بیرانوند کرده و در این میان شاید فرصت خرید چند بازیکن دیگر را از دست بدهد. 
پرسپولیس هم در وضعیت پیچیده‌ای گیر کرده است؛ چراکه هم از دست دادن بیرو می‌تواند برای تیم و البته مدیریت باشگاه دردسرساز شود و مشکلات زیادی ایجاد کند، هم قبول زیاده‌خواهی این گلر ملی‌پوش برای افزایش قراردادش به احتمال زیاد با واکنش سایر ستاره‌های تیم مواجه خواهد شد و آنها هم از باشگاه دستمزد بیشتری را طلب خواهند کرد.
حتی خود بیرانوند هم در شرایط کنونی در بن‌بست گرفتار شده و شاید تصور نمی‌کرد که واکنش‌ها به تصمیمش اینچنین گسترده و جنجالی باشد. او حالا در این دوراهی گرفتار شده که آیا بهتر است از خواسته‌اش کوتاه بیاید یا اینکه همین راه را با سرعت ادامه داده و حتی احتمال محرومیت بابت فسخ قراردادش را نیز به جان بخرد.

 

مرتبط ها