کد خبر: 81133

جانشین دخه‌آ از کجا می‌آید؟

بحران درون دروازه قرمزها

داوید دخه‌آ، گلر باتجربه منچستریونایتد که سال‌ها درون دروازه این تیم حضور داشت جمعه شب و پس از اینکه برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق نرسید بازیکن آزاد شد.

مسعود خاموشی، خبرنگار:داوید دخه‌آ، گلر باتجربه منچستریونایتد که سال‌ها درون دروازه این تیم حضور داشت جمعه شب و پس از اینکه برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق نرسید بازیکن آزاد شد و حالا یکی از دغدغه‌های اریک تن‌هاخ و مدیران باشگاه یافتن جانشینی مناسب برای اوست. از طرفی یونایتد بودجه زیادی برای خریدهایش در این تابستان ندارد و به همین دلیل در تلاش است تا به اقتصادی‌ترین روش ممکن تیم خود را تقویت کند. آنها به‌جز پولی که از فروش احتمالی بازیکن به دست می‌آورند حدود 100 میلیون پوند بودجه برای خرید دارند که نزدیک به 50 میلیون آن را برای خرید میسون مانت از چلسی هزینه می‌کنند. در چنین شرایطی باید دید آیا آنها می‌توانند گلری خوب و کم‌هزینه را جذب کنند یا مجبورند با دخه‌آ برای تمدید قرارداد به توافق برسند. در ادامه به بررسی برخی گزینه‌های این باشگاه می‌پردازیم.
 
آندره آونانا
یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های یونایتد این گلر کامرونی است که در تابستان گذشته با انتقالی آزاد راهی اینتر شد و یکی از ارکان موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان و صعود شاگردان اینزاگی به فینال این تورنمنت بود. 

دیوید رایا
شکی نیست که رایا به‌دنبال جدایی از برنتفورد است اما این تیم انگلیسی به راحتی او را از دست نخواهد داد و برچسب 40 میلیون پوندی روی او زده است. البته نباید فراموش کرد که تنها یک سال از قراردادش با برنتفورد باقی مانده است و این مساله کار مشتریانش را راحت می‌کند.
 
دیه‌گو کاستا
این گلر جوان که در 23 سالگی توانسته در پورتو نمایش بسیار خوبی داشته باشد بند فسخ 65 میلیون پوندی در قراردادش دارد اما پرداخت این مبلغ از توان یونایتد خارج است. در این شرایط آنها باید به‌دنبال توافق با باشگاه پرتغالی باشند که با توجه به اینکه از او به‌عنوان یکی از گلرهای آینده‌دار فوتبال اروپا نام برده می‌شود بعید است آنها تخفیفی به یونایتد بدهند...

 متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها