کد خبر: 81034

دکلان رایس به سرنوشت ستاره‌هایی که شانس حضور در سیتی را رد کردند دچار می‌شود؟

طلسم پیشنهاد آبی

دکلان رایس یکی از اهداف مهم باشگاه‌های مطرح لیگ برتری در سال‌های اخیر بود و هر بار در پنجره نقل و انتقالات به چند تیم شاخص جزیره لینک می‌شد.

مسعود خاموشی، خبرنگار:دکلان رایس یکی از اهداف مهم باشگاه‌های مطرح لیگ برتری در سال‌های اخیر بود و هر بار در پنجره نقل و انتقالات به چند تیم شاخص جزیره لینک می‌شد. با این حال او که در جوانی به بازوبند کاپیتانی وستهام نیز رسیده بود ترجیح داد مدتی در این تیم لندنی بماند و حالا قرار است پس از فتح لیگ کنفرانس اروپا راهی آرسنال شود. هافبک ملی‌پوش انگلیسی در این تابستان هم مورد توجه چند باشگاه بود اما درنهایت تنها آرسنال و منچسترسیتی بودند که به مرحله مذاکره و ارائه پیشنهاد رسیدند. حالا این آرسنال است که در آستانه یک خرید بیش از 100 میلیون یورویی قرار گرفته است و سیتی از این خرید کنار کشیده است. گفته می‌شود رایس شخصا حضور در آرسنال را ترجیح داده و با توجه به اینکه همسرش دوست دارد در لندن بماند، به پیشنهاد گواردیولا پاسخ رد داده است. در این سال‌ها معمولا کمتر بازیکنی به سیتیزن‌های متمول پاسخ رد داده است و شاید بیشتر نفراتی که ‌به‌جای تیم پپ راهی باشگاه دیگری شده‌اند از انتخاب خود چندان راضی نباشند. در ادامه نگاهی به سرنوشت 8 بازیکن شاخصی داریم که با رد پیشنهاد آبی‌ها راهی تیم دیگری شده‌اند. 

کریس رونالدو  

رونالدو خاطرات خوبی را در اولدترافورد داشت اما در بازگشت به منچستریونایتد شرایط برایش اصلا خوب پیش نرفت و درنهایت با شرایط بدی از این تیم جدا شد. جالب اینکه او تا قبل از پیوستن دوباره به یونایتد در آستانه امضای قرارداد با سیتی بود اما در آخر تصمیمش تغییر کرد و ترجیح داد به یک یاغی جدید تبدیل نشود. او شاید اگر به آن زمان برگردد انتخاب دیگری انجام می‌داد؛ چراکه پس از نیمکت‌نشین شدن در اولدترافورد با انجام یک مصاحبه جنجالی قراردادش فسخ شد و در انتخابی عجیب به النصر عربستان رفت و البته در آنجا هم شروع چندان موفقی نداشت. 

مارک کوکوریا  

 سیتی نخستین باشگاهی بود که برای خرید این مدافع اسپانیایی به برایتون پیشنهاد داد اما خیلی زود چلسی هم وارد رقابت شد و البته با پیشنهادی نجومی به مبلغ 56 میلیون پوند و 7 میلیون پوند آپشن، این بازیکن را از چنگ سیتی درآورد. فصل اول او در جمع آبی‌های لندنی کابوس‌وار بود و او با سه مربی مختلف کار کرد و درنهایت فصل با ناکامی مطلق به پایان رسید. شاید چلسی در این فکر باشد که ‌ای کاش برای خرید او سیتی را مغلوب نمی‌کرد. 

هری مگوایر

  او در یونایتد اینقدر بد کار کرده که شاید کمتر کسی به یاد داشته باشد...

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها