کد خبر: 81032

اصرار ژنرال:

قرارداد تا جام‌جهانی!

فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش زمان زیادی را هدر داد و درنهایت امیر قلعه‌نویی را از بین مربیان داخلی و خارجی انتخاب کرد.

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش:فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین کارلوس کی‌روش زمان زیادی را هدر داد و درنهایت امیر قلعه‌نویی را از بین مربیان داخلی و خارجی انتخاب کرد. انتخابی خلاف میل مهدی تاج، از این جهت که رئیس فدراسیون فوتبال مدت‌ها به دنبال تامین منابع مالی بود تا بتواند یک مربی خارجی خوشنام را برای تیم ملی بیاورد و برای اینکه به این خواسته‌اش برسد نیز بارها با فیفا نامه‌نگاری کرد که حداقل دستمزد مربی خارجی مدنظرش را از طلب فدراسیون از فیفا پرداخت کند که با این موضوع هم موافقت نشد. نکته جالب توجه اینکه تاج قبل از انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی نیز بارها در مصاحبه‌های خود تاکید داشت که نظر او و هیات‌رئیسه انتخاب سرمربی تا جام ملت‌ها خواهد بود و بعد از آن برای آینده نیمکت تیم ملی تصمیم جدید خواهند گرفت. اما این روزها اخبار دیگر از فدراسیون به گوش می‌رسد که بد ندیدیم به‌طور مفصل به آن بپردازیم. 

امیر قلعه‌نویی در آغاز همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال صحبتی از قرارداد بلندمدت نکرد و به تاج اعلام کرده بود که هدفش خدمت به تیم ملی است و حتی صحبتی هم در مورد مسائل مالی انجام نداده بود. بعد از مدتی شرایط تغییر کرد و قلعه‌نویی از نفوذهایش در فدراسیون استفاده کرده و در خیلی از تصمیمات خودش را دخیل دانست. ازجمله موضوع انتخاب سرمربی تیم امید که قلعه‌نویی آنقدر قدرت پیدا کرد که توانست دست حبیب کاشانی را از این تیم کوتاه کرده و درنهایت هم خودش سرمربی تیم امید را انتخاب کرد؛ هرچند بماند که کاشانی ...

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها