کد خبر: 80881

نمایندگان تشکل‌های دانشجویی روز گذشته در صحن شورای نگهبان حاضر شدند

سوالات صریح دانشجویان درباره انتخابات رقابتی

روز گذشته جمعی از فعالان دانشجویی برای اولین در صحن علنی شورای نگهبان حاضر شدند و از نزدیک در جریان چگونگی بررسی مصوبات از سوی اعضای این شورا قرار گرفتند.

زهرا رمضانی، خبرنگار گروه دانشگاه:روز گذشته جمعی از فعالان دانشجویی برای اولین در صحن علنی شورای نگهبان حاضر شدند و از نزدیک در جریان چگونگی بررسی مصوبات از سوی اعضای این شورا قرار گرفتند. جلسه‌ای که با پرسش و پاسخ اعضای این شورا ادامه داشت و دانشجویان توانستند نکات مختلفی را که عمدتا پیرامون مسائل مربوط به انتخابات بود مطرح کنند. علی‌رغم اینکه پیش‌تر هم فعالان دانشجویی جلسات پرسش و پاسخ را با اعضای شورای نگهبان برگزار کرده بودند اما وجه تمایز این جلسه با دیدارهای قبلی را باید حضور در صحن علنی دانست. دبیران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان و دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با «فرهیختگان» نکاتی را پیرامون دیدار با اعضای شورای نگهبان مطرح کردند که در ادامه می‌خوانید.

امیرمحمد کولانی، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه این جلسه دو بخش داشت و از این جهت اهمیت قابل‌توجهی برای دانشجویان داشت، گفت: «در بخش اول که پیش از ظهر برگزار شد در صحن علنی شورا که به ریاست آیت‌الله جنتی درحال برگزاری بود، حضور پیدا کردیم و از نزدیک در جریان تعاملات، صحبت‌ها و رای‌گیری‌هایی که انجام شد قرار گرفتیم و اتفاق جالبی هم بود چراکه تصور نمی‌کردیم تا این میزان دقت و حوصله وجود داشته باشد.»
او ادامه داد:...

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها