کد خبر: 80876

امین راستی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: باید به این فکر کنیم که هر دوره مثل آب خوردن به جام‌جهانی برویم

تیم‌های ملی رده‌های پایه گلخانه‌ای اداره می‌شوند

امین راستی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» بعد از صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی زیر 17 سال جهان اظهار داشت: «به کادرفنی و بازیکنان این تیم در وهله اول تبریک می‌گویم.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:امین راستی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» بعد از صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی زیر 17 سال جهان اظهار داشت: «به کادرفنی و بازیکنان این تیم در وهله اول تبریک می‌گویم. از نزدیک شاهد بودم که آنها چقدر برای این تیم زحمت کشیدند. البته قبل از هر چیزی یک دست‌مریزاد به آقای ماجدی می‌گویم که برای تیم‌های رده‌های سنی هم تیم ملی جوانان و هم نوجوانان هرکاری از دست‌شان بر‌می‌آمد انجام دادند و من به‌عنوان مربی تیم ملی جوانان می‌توانم به این امر شهادت بدهم. درست است که یک‌سری کاستی‌هایی هم وجود داشت که البته این موضوع همیشه در تیم‌های پایه وجود داشته و فدراسیون همیشه دچار این مشکلات بوده است.»
وی ادامه داد: «قبل از بحث درباره تیم ملی نوجوانان و حضور موفق این تیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا باید تاکید کنم که برای حل مشکلات و معضلات تیم‌های ملی رده‌های سنی باید قانون اسپانسرینگ در این تیم‌ها را تغییر دهند تا تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان بتوانند برای خودشان جداگانه اسپانسر بگیرند. اگر نتوانند این کار را انجام بدهند همیشه این مشکلات وجود خواهد داشت اما با تمامی این مشکلات من از نزدیک شاهد بودم که آقای ماجدی با مدیریت بسیار خوب توانستند در این یک سال گذشته هر‌آنچه که از دست‌شان بر‌می‌آمد برای این تیم‌ها انجام دادند. حالا متاسفانه تیم ملی جوانان طی یک اشتباه در دقیقه 92 جام‌جهانی را از دست داد اما در تیم ملی نوجوانان زحمات آقای عبدی و کادرش و بازیکن مستعدی که در اختیار دارند نتیجه داده و این تیم به جام‌جهانی صعود کرد.» 
مربی تیم ملی جوانان ایران درباره اینکه به نظر می‌رسد سقف آرزوها در فوتبال ایران به صعود به جام جهانی ختم می‌شود، تاکید کرد: ...

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها