کد خبر: 80845

یک روز پس از بخشنامه سازمان امور اداری؛

سران قوا ساعت کاری را به روال سابق بازگرداندند!

روز گذشته ساعت ۱۳ به عنوان ساعت پایان کار تمام کارمندان ابلاغ شد. امروز اما سران قوا در جلسه خود تصمیم گرفتند همه‌چیز را به روال عادی بازگردانند.

 سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد. حسین گودرزی، در این خصوص گفت: با توجه به مصوبه دولت که بر اساس آن مقرر شده بود کارمندان از ۱۵ خرداد لغایت ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ در محل کار خود حاضر شوند و مشکلاتی را برای خانواده‌ها در پی‌داشت با پیگیری‌ رئیس مجلس این موضوع توسط کمیسون اجتماعی و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی و در قالب پیشنهاد در جلسه سران قوا طرح و مورد موافقت رئیس جمهور قرار گرفت. با این تصمیم که به زودی از طرف هیات دولت ابلاغ خواهد شد ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت ۶ تغییر کرده بود به روال عادی باز می‌گردد اما پایان کار کارمندان همان ساعت ۱۴:۴۵ خواهد بود و ۴۴ ساعت مابه التفاوت در قالب دورکاری محاسبه خواهد شد.

گفتنی است روز گذشته (۵ تیر) بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور درباره تعیین ساعت ۱۳ به عنوان ساعت پایان کار تمام کارمندان ابلاغ شد.

ساعاتی بعد اما  سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت رئیسی در آخرین جلسه سران قوا رئیسی با تعیین ساعت ۱۴:۴۵ به عنوان ساعت پایان کار موافقت کرده و ساعت شروع کار هم به روال سابق برمی‌گردد.

مرتبط ها