کد خبر: 80835

افشین حاجی‌پور در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

این تیم فولاد تهران است نه خوزستان

تیم فولاد خوزستان بعد از جدایی عجیب و غریب جواد نکونام با مربیان خارجی زیادی مذاکره کرد تا شاید بتواند بار دیگر روزهای خوب گذشته را با خارجی‌ها تکرار کند اما در جذب مربی ناکام ماند.

نیلوفر مژدهی، خبرنگار:تیم فولاد خوزستان بعد از جدایی عجیب و غریب جواد نکونام با مربیان خارجی زیادی مذاکره کرد تا شاید بتواند بار دیگر روزهای خوب گذشته را با خارجی‌ها تکرار کند اما در جذب مربی ناکام ماند. در آن مقطع تلاش شد تا مربی خارجی به این باشگاه نیاید؛ چراکه هم برای 8 بازی باقی‌مانده هزینه زیادی روی دست باشگاه می‌گذاشت و هم چون شناختی از این تیم نداشت نمی‌توانست کاری از پیش ببرد. درنتیجه با وجود علاقه هیات‌مدیره این باشگاه به مربی خارجی، منصوریان روی نیمکت نشست.
این مربی از همان ابتدا با توجه به کارنامه چند سال اخیرش مورد انتقاد قرار گرفت. هواداران به خاطر خاطرات بدی که از منصوریان داشتند با او مخالفت کردند. مدیران بر این باور بودند که مرور زمان همه‌چیز را تغییر می‌دهد و هواداران با یکی دو برد شروع به حمایت می‌کنند. با این حال نه منصوریان موفق بود و نه هواداران در پیروزی‌ها از این مربی حمایت کردند. تا جایی که چالش برکناری این مربی از فولاد به یکی از بزرگ‌ترین خواسته‌های هواداران فولاد تبدیل شد و هشتگ نه به این مربی در فضای مجازی بسیار مورد استفاده قرار گرفت.
در شرایطی که فولادی‌ها با این حجم از نخواستن منصوریان روبه‌رو شدند مذاکرات دیگری را با مربیان خارجی آغاز کردند. حتی برنامه‌ای از منصوریان نخواستند و لیست بازیکنان فصل بعد او را بررسی نکردند. به نظر می‌رسید این رویه به معنی جدایی منصوریان است اما ناگهان و در شرایطی که همه چیز به سوی انتخاب مربی خارجی مطابق با خواست هواداران پیش می‌رفت ناگهان منصوریان ابقا و از سوی باشگاه به‌عنوان سرمربی انتخاب شد. بعد از اعلام رسمی باشگاه فولاد موج انتقادات به این باشگاه سرازیر شد و حتی برخی منصوریان را به‌شدت تهدید کردند. به نظر نمی‌رسد هواداران عصبانی این تیم از تصمیم مدیران باشگاه فولاد به این راحتی‌ها بگذرند. از این رو این انتخاب می‌تواند عواقب بدی داشته باشد؛ چراکه فولاد این فصل حامی نخواهد داشت و بعید است هوادارانی که چند ماه خواهان جدایی این مربی بودند حالا به حمایت از او روی بیاورند.
این اتفاقات بهانه‌ای بود تا....

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها