کد خبر: 80776

مسئله پیچیده‌تر از نفرت سیاسی است؛

مسخ شدگی حاد +فیلم

فیلم را نگاه کنید، اینجا اصلا ایران نیست و این فرد هم خشونت را شروع نکرده ، صرفا خواسته پرچم کشوری که در حال مسابقه است را به تن کند، همین!

سیدجواد نقوی، خبرنگار گروه اندیشه روزنامه «فرهیختگان»: در اوج اعتراضات نوشتیم باید پذیرفت این خشونت صرف یک رابطه دوطرفه ندارد که بیان شود این جماعت چون تحت فشار هستند و یا در خیابان‌ها خشم را لمس می‌کنند این طیف هم ریکشن متقابلی دارند، این حجم از نفرت و خشونت نمی‌تواند محدود به این دوگانه باشد.

این فیلم را نگاه کنید، اینجا اصلا ایران نیست و این فرد هم خشونت را شروع نکرده است، صرفا خواسته است پرچم کشوری که در حال مسابقه است را به تن کند، همین! حجم خشونت را مشاهده کنید؟ جرم او چیست؟ ایا با این فرض که او با به تن کردن این پرچم خواسته است از حکومتی که مطلوب این جماعت نیست، حمایت کند این دلیلی بر خشونت فیزیکی و کتک زدن است؟ در جهان پورال و متکثر فعلی که پرچم‌های همجنس گرایی تا گروه‌های راک با تم جنسی و حتی پرچم‌ رژیم ص.هونی.ستی آزاد است و همین جماعت مدام از آزادی عقیده بحث کرده‌اند و همیشه ناقد جمهوری اسلامی بوده‌اند که این‌ حکومت آزادی عقیده را به رسمیت نمی‌دهد!

اما مسئله پیچیده‌تر از نفرت از یک ساختار سیاسی است، این جماعت مسخ شده‌اند مسخ عوالم دوره خود مسخ عصری که انسانیت دیگر معنا ندارد این جماعت مثل داستان کافکا تبدیل به سوسک شده‌اند با این تفاوت که در آنجا فردی که سوسک شده بود پذیرفت باید کنار بیاید و جهان خود را با این دگرگونی بنیادی هم‌راستا کند اما این طیف اصلا متوجه نشده است که کی دگرگون شده است این جماعت اصلا متوجه نشدند که گرگ و شُغال شده‌اند و قصد هم ندارند متوجه شوند. ما فقط با جماعتی وطن فروش طرف نیستیم ما با مسخ شدگان حادی طرف هستیم که نه تنها ایران را ویران خواهند کرد بلکه انسانیت را هم در نابود خواهند کرد.

 

مرتبط ها