کد خبر: 80734

استراتژی جدید اپوزیسیون:

به هر نمادی از ایران متحد حمله کن! +فیلم

قرار بود سفرای ایران را از پایتخت‌های دنیا اخراج کنند، قرار بود سپاه تروریستی اعلام شود، مسئولین جمهوری اسلامی هم که به ونزوئلا پناهنده شده بودند و قرار بود تا آخر هفته نه، حداقل تا آخر ماه دیگر اثری از جمهوری اسلامی نباشد، قرار بود تیم‌های ملی ما در همه رشته‌ها تعلیق شوند و ورزشکار ایرانی خانه‌نشین!

قرار بود سفرای ایران را از پایتخت‌های دنیا اخراج کنند، قرار بود سپاه تروریستی اعلام شود، مسئولین جمهوری اسلامی هم که به ونزوئلا پناهنده شده بودند و قرار بود تا آخر هفته نه، حداقل تا آخر ماه دیگر اثری از جمهوری اسلامی نباشد، قرار بود تیم‌های ملی ما در همه رشته‌ها تعلیق شوند و ورزشکار ایرانی خانه‌نشین! قرار بود دولت‌های غربی میز مذاکره با ایران را ترک کنند و کشورهای منطقه تعاملات دوجانبه‌شان را با ما قطع کنند ولی حتی یک مورد از این فهرست بلندبالا هم محقق نشد. البته نه‌تنها محقق نشد، بلکه هر اتفاقی در سه، چهار ماه اخیر در ارتباطات خارجی ایران دیدیم، ۱۸۰ درجه عکس رؤیای براندازان بی‌نوا بود.
خلاصه که احتمالا از این ویدیوها زیاد خواهیم دید. «پاچه‌گیری از هرآنکس که آن‌ها را یاد ایران یکپارچه امروز بیندازد و آوار خاطرات تلخ چندماه اخیرشان را روی سرشان بریزد! 

مرتبط ها