کد خبر: 80696

سوال‌های بی‌جواب درخصوص نیمکت و نقل و انتقالات، نشان می‌دهد بلاتکلیفی خلاصه وضعیت این روزهای پرسپولیس است

برزخی‌ها!

شرایط این روزهای پرسپولیس شاید شباهت چندانی به تیمی که به تازگی 3 جام مهم را فتح کرده و همه افتخارات ممکن را به‌دست آورده، نداشته باشد.

شرایط این روزهای پرسپولیس شاید شباهت چندانی به تیمی که به تازگی 3 جام مهم را فتح کرده و همه افتخارات ممکن را به‌دست آورده، نداشته باشد. قرمزها اگرچه در طول فصل تلاش کردند تا حواشی تیم خود را چندان نمایان نکرده و برخلاف رقیب سنتی بیشتر در پشت پرده مشکلات‌شان را حل کردند اما فضای این روزها در اطراف باشگاه حسابی هواداران تیم را نگران کرده است. مشکلات مالی که باعث شده تا با وجود پایان لیگ و آغاز فصل نقل و انتقالات، با بازیکنان تسویه حساب نشود از یک‌سو و تعلل این باشگاه برای آغاز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی از سوی دیگر، موجب شده تا یکی از نمایندگان فوتبال ما در لیگ قهرمانان سال آینده که حدود 3 ماه دیگر آغاز می‌شود شرایط نابه‌سامانی داشته باشد. از طرف دیگر هنوز مشخص نیست تکلیف حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت این تیم چه خواهد شد و آیا در نهایت او می‌تواند در آخرین فصل قراردادش با این باشگاه روی نیمکت قرمزها بنشیند یا اینکه برخی اتفاقات و حواشی که پیرامون او شنیده می‌شود و مشکلاتی که ظاهرا برای ادامه همکاری با تیم برایش ایجاد شده، باعث خواهد شد تا شاهد تغییراتی در کادر فنی سرخ‌ها باشیم.
نوتیس علیرضا بیرانوند به باشگاه درحالی‌که به نظر می‌رسد او تصمیم دارد با باشگاه به همکاری‌اش ادامه دهد، شرایط بغرنجی در تیم ایجاد کرده است. باید دید باشگاه توان مدیریت این مشکل را دارد یا درنهایت به خواسته بیرو تن خواهد داد. این تنها نگرانی هواداران نیست؛ چراکه با شروع فصل نقل و انتقالات و در‌حالی‌که رقبا استارت خریدهای خود را زده‌اند، هنوز نه‌تنها هیچ بازیکنی به ترکیب تیم اضافه نشده است بلکه حتی تکلیف برخی مهره‌های شاخص تیم که قراردادشان به پایان رسیده نیز مشخص نیست. با وجود اینکه گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها مذاکرات برای تمدید با بازیکنان را استارت زده‌اند اما هنوز هیچ خبر قطعی در این زمینه منتشر نشده است و هواداران همچنان منتظر نتیجه مذاکرات هستند. پرسپولیس در شرایط معمولی هم فرصت زیادی برای آماده‌سازی خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و با توجه به اینکه در این دوره رقبای سرسختی در این تورنمنت دارد باید خیلی زود استارت فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را بزند و وضعیت نیمکت و برنامه‌های آماده‌سازی خود را مشخص کند. اما فعلا که تیم در برزخ قرار دارد و اگر قرار باشد گل‌محمدی هم از این تیم جدا شود شرایط به‌مراتب بحرانی‌تر هم خواهد شد.

مرتبط ها