کد خبر: 80695

دیدار خیرخواهانه دو تیم رسانه ورزش و پیشکسوتان یزد؛

گلزنی علیپور و عادل برای پیروزی در یزد

تیم رسانه ورزش در دیداری خیرخواهانه موفق شد با دو گل تیم پیشکسوتان یزد را شکست دهد که زننده یکی از دو گل رسانه ورزش عادل فردوسی‌پور بود.

بازی خیرخواهانه بعد از تقدیر از سید صادق حسینی، قدیمی‌ترین گزارشگر استان یزد، توسط مشکی‌پوشان پیشکسوت استان یزد آغاز شد؛ این دیدار که تقریبا هزار تماشاگر را به ورزشگاه کشانده بود، رسانه ورزش با درخشش یار کارآمد خود، یعنی نیما علیپور، بازی را طوفانی آغاز کرد و توسط این بازیکن تیرک دروازه رقیب را لرزاند، اما دقایقی بعد خود علیپور موفق شد از اشتباه مدافعان یزدی نهایت استفاده را ببرد و گل اول را برای رسانه ورزش به ثمر برساند.

در ادامه نیمه اول این مسابقه شاهد حملات متعددی از تیم پیشکسوتان یزد بودیم که اگر در چند صحنه شانس با آن‌ها یار بود می‌توانستند بازی را مساوی کنند، مخصوصا در موقعیتی که ضربه پنالتی مجید مسافر به تیرک دروازه رسانه ورزش برخورد کرد.

با شروع نیمه دوم، مسابقه متعادل دنبال می‌شد تا این که بازیکنان رسانه ورزش توپ را در داخل محوطه جریمه به عادل فردوسی‌پور رساندند و کاپیتان رسانه ورزش با یک چرخش زیبا و ضربه‌ای غیرقابل مهار دروازه حمید عرفانی را برای بار دوم باز کرد؛ در ادامه نیمه دوم، شیردل دروازه‌بان رسانه ورزش در چند صحنه با هنرنمایی خود دروازه تیمش را نجات داد تا در نهایت این مسابقه با پیروزی ۲-۰ یاران عادل فردوسی‌پور تمام شود.

مرتبط ها