کد خبر: 80476

فرهیختگان از هفته سرنوشت‌ساز پرسپولیس گزارش می‌دهد؛

یحیی همچنان مشغول استراحت؟

یحیی قرار است در این هفته از تعطیلات برگشته و نزد درویش بیاید. بیرانوند به دنبال قرارداد جدید است، در این میان، میلاد سرلک در فکر جدایی است.

درویش همچنان منتظریحیی گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس بعد از بازگشت از سفر خارج از کشور برخلاف انتظار در اطراف باشگاه پرسپولیس آفتابی نشد. در تماسی هم که از سوی رضا درویش با یحیی گرفته شد، او اعلام کرد همچنان در سفر و استراحت به‌سر می‌برد و بعد از بازگشت به تهران راهی باشگاه می‌شود. در‌واقع یحیی قرار است در این هفته از تعطیلات برگشته و نزد درویش بیاید. برخلاف آنچه اعلام شده یحیی در صحبت‌های تلفنی‌اش هیچ لیست خریدی را به درویش نداده و فقط درمورد تمدید با بازیکنان آزاد تیمش رضایت خود را برای ماندن آنها در جمع سرخپوشان اعلام کرده است.

 

بیرانوند فقط یک هدف دارد

علیرضا بیرانوند که در فینال جام حذفی به آن شکل مورد حمایت باشگاه پرسپولیس، کادرفنی و بازیکنان و البته هواداران این تیم قرار گرفت، دو روز بعد از این بازی به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد و خواهان 17.5 درصد از باقی‌مانده قرارداد و پاداش‌هایش شد. این اقدام بیرانوند اصلا به مذاق مدیریت باشگاه پرسپولیس خوش نیامد از این جهت که او به اعضای تیمش قول داده بود که تا قبل از آغاز فصل جدید مسابقات با همه تسویه‌حساب خواهد کرد. البته این اقدام از سوی بیرانوند خیلی عجیب نبود، از این جهت که او در هر فصلی که در پرسپولیس بازی کرده در پایان همان سال بر سر مسائل مالی با مدیران وقت این باشگاه به اختلاف خورده است. در‌حال‌حاضر نیز بیرانوند به‌دنبال این است تا به هر بهانه‌ای قرارداد سه‌ساله خود را که دو فصل از آن باقی‌مانده است را فسخ کرده و قرارداد جدیدی را با رقم متفاوت امضا کند. به‌خاطر همین مساله هم باشگاه پرسپولیس را تحت فشار قرار داده تا ظرف امروز و فردا طلبش را بدهند و در غیر این صورت با پایان زمان نوتیس داده شده، فسخ یکطرفه کند. این در‌حالی است که درویش و مسئولان حقوقی باشگاه پرسپولیس اصلا نوتیس بیرانوند را قبول ندارند؛ چراکه اعتقاد دارند در پرداختی‌های وی اصلا وقفه‌ای به‌وجود نیامده و تا الان هم 85 درصد قراردادش را دریافت کرده است. اما آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس به‌هیچ‌عنوان زیر بار فسخ قرارداد قبلی بیرانوند نخواهد رفت؛ چراکه در آن صورت مجبور است با رقم بسیار سنگین‌تری با این بازیکن قرارداد ببندد. 

 

احتمال جدایی یک سرخپوش قوت گرفت

باشگاه پرسپولیس مذاکرات اولیه خود را با بازیکنانی چون گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر و سعید صادقی آغاز کرده است. این نفرات مدیر برنامه‌های خود را مامور مذاکره با درویش کرده‌اند. از جمع آنها فقط میلاد سرلک به‌دنبال این است که راهی فوتبال اروپا شود و پیشنهادهایی هم در دست دارد. او فصل پیش هم در آستانه رفتن به فوتبال اروپا پیش رفت اما به‌خاطر بازی در جام جهانی در پرسپولیس ماند که البته در این رقابت‌ها هم بازی نکرد. در شرایط فعلی احتمال جدایی او از پرسپولیس زیاد است اما اگر در ایران ماندنی شود به‌طور قطع در جمع سرخپوشان باقی خواهد ماند. مابقی نفرات هم تمایل دارند که بمانند اما به‌شرطی که خواسته مالی‌شان برآورده شود.

متن کامل گزارش را اینجا بخوانید.
 

مرتبط ها