کد خبر: 80428

گزارش «فرهیختگان» از جزئیات اولین جلسه کمیته فنی آبی‌ها

گزینه خارجی منتفی شد اما آمد!

روز گذشته خوان‌رومن‌لوپز‌کارو، گزینه اسپانیایی مد‌نظر استقلال در کمال تعجب وارد تهران شده تا با حجت کریمی وارد مذاکره شود.

محمدرضا حاجی عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش:نخستین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال دوشنبه گذشته در‌حالی برگزار شد که بعد از برگزاری این جلسه، این گمانه‌زنی به‌وجود آمد که بلافاصله قرار است سرمربی این تیم نهایتا تا 24 ساعت انتخاب شود. پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، محمد مومنی، رضا حسن‌زاده، مهدی پاشازاده و مجید نامجومطلق حاضرین در نشست کمیته فنی باشگاه استقلال بودند و سهراب بختیاری‌زاده نیز به‌دلایلی از همراهی اعضا در اولین جلسه بازماند.
این نشست در‌حالی برگزار شد که روز گذشته خوان‌رومن‌لوپز‌کارو، گزینه اسپانیایی مد‌نظر استقلال در کمال تعجب وارد تهران شده تا با حجت کریمی وارد مذاکره شود.

پیش از این در «فرهیختگان» درباره تبعات احیای کمیته فنی در باشگاه استقلال و اهداف احیای آن از دیدگاه مدیران به این موضوع اشاره کردیم که معمولا مدیران برای باز کردن برخی تصمیمات فنی از سر خود و انداختن توپ در زمین دیگران دست به چنین اقدامی می‌زنند و به‌نظر می‌رسد تحولات مدیریتی و فنی این باشگاه نیز در همین راستا رخ داده باشد.
در این جلسه نیز حجت کریمی به‌عنوان سرپرست باشگاه در جلسه حاضر و ضمن ارائه توضیحات لازم در ابتدای صحبت‌های خود درباره اینکه گزینه ایرانی یا خارجی هدایت کار در استقلال را عهده‌دار شوند از اعضا به نظر‌سنجی می‌پردازد که در همان ابتدای کار به‌دلایل مختلف گزینه خارجی رد و مقرر می‌شود تا گزینه‌های داخلی بررسی شوند.
بنابراین وقتی اعضای کمیته فنی به‌جز یک‌نفر با گزینه خارجی مخالفت می‌کنند و در همان ابتدای جلسه گزینه خارجی رد می‌شود؛ اینکه چطور بلیت خوان لوپز اوکی شده تا وی راهی تهران شود و درنهایت هم بامداد چهارشنبه به کشورمان سفر می‌کند از ابهاماتی هستند که روزی کریمی باید به آن پاسخ بدهد.

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها