کد خبر: 80394

در بدو ورود هیات رسانه‌ای ایران به بغداد صورت گرفت؛

ادای احترام به حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس +فیلم

هیات رسانه ای کشورمان که به عراق سفر کرده است با حضور در محل شهادت خاج قاسم و ابومهدی المهندس به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

هیاتی متشکل از مدیران و سردبیران و فعالان رسانه ای جمهوری اسلامی ایران با هدف آشنایی و گسترش همکاری با رسانه های عراقی سه شنبه شب به بغداد رفته است. این سفر که به میزبانی جریان حکمت ملی عراق انجام شده، با هدف توسعه و تقویت همکاری‌ها و آشنایی فعالان رسانه‌ای کشورمان با ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور عراق صورت گرفته است.

مدیران و فعالان رسانه‌ای از روزنامه‌های فرهیختگان و کیهان، خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی، تسنیم، مهر، برنا. ایسنا و .... در این هیأت حضور دارند.

این هیات رسانه‌ای که به عراق سفر کرده است نیمه شب چهارشنبه  در بدو ورود به بغداد با حضور در محل شهادت خاج قاسم و ابومهدی المهندس به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کردند.

دیدار با سید عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق و بازدید از برخی رسانه‌های عراقی از جمله برنامه‌های این سفر سه روزه اعلام شده، هیأت رسانه‌ای کشورمان قرار است در این سفر با رئیس سندیکای روزنامه نگاران عراق. رئیس شبکه الاعلام العراقی (تلویزیون عراق. خبرگزاری العراقیه و روزنامه صباح) و رئیس سازمان رسانه‌ها و مخابرات عراق دیدار کند و به زیارت اماکن مقدسه در شهرهای کاظمین و کربلا و نجف مشرف شود.

در حال حاضر خبرنگارانی از ۱۸ رسانه عراقی که عمدتاً شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی هستند، در ایران در حوزه خبری و گزارشی فعالیت دارند.

 

 

 

مرتبط ها