کد خبر: 80338

دیدار هافبک آبی ها با نوجوان استقلالی

هدیه خاص رضاوند برای آرمین چه بود؟

آرمین موسوی 17 ساله که از 9 سالگی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند صبح روز دوشنبه با یکی از ستاره های استقلال دیدار کرد.

آرمین موسوی 17 ساله که از 9 سالگی با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند صبح امروز با یکی از ستاره های استقلال دیدار کرده و پیراهن این تیم را از وی به یادگار دریافت کرد.

آرمین که از اهواز برای پیگیری خود به تهران سفر کرده و در بیمارستان مسیح دانشوری بستری است از مدت ها قبل اظهار تمایل کرده بود تا با حضور در تمرین آبی پوشان با قهرمانان خود دیدار کرده و با آنها گفت و گو کند که به خاطر شرایط نامساعد این نوجوان و انجام جلسات شیمی درمانی در روزهای منتهی به فصل قبل این فرصت فراهم نشد.

با این حال آرمین که برای چند روزی از بیمارستان مرخص شده است امروز این فرصت را پیدا کرد تا از طریق یک دوست مشترک با یکی از هافبک های خوش اخلاق و خوش تکنیک استقلال دیدار کرده و دقایقی با او به گفت و گو بنشیند.

نکته قابل توجه اینکه آرش رضاوند که راهی سفر شده بود وقتی از قضیه مطلع می شود خود را به تهران رسانده تا در یک محیط صمیمی و دوستانه با آرمین دیدار کرده و پیراهن خود که با آن جلوی نساجی گلزنی کرده بود را به یادگار تقدیم وی کند. رضاوند برای آرمین آرزوی موفقیت کرده و از وی می خواهد تا با آغاز تمرینات و بازی های استقلال یک بار دیگر با استقلالی ها دیدار کرده و این قول را هم می دهد که در نخستین دیدار این تیم، آرمین را برای مراسم شروع بازی با خود به زمین ببرد.

آرمین صالحی موسوی که عاشق استقلال است تا به امروز 4 بار جراحی، 56 جلسه شیمی درمانی و 35 جلسه پرتو درمانی را پشت سر گذاشته ضمن اینکه اقدام درمانی پیوند مغز استخوان برای وی نیز با شکست مواجه شده است.

مرتبط ها