کد خبر: 80231

گزارش اختصاصی خبرنگار اعزامی فرهیختگان به استانبول؛

آمادگی ورزشگاه المپیک آتاتورک برای میزبانی فینال اروپا

در ساعات و روزهای آینده با گزارش‌های اختصاصی خبرنگار روزنامه فرهیختگان از فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر استانبول همراه باشید.

شنبه شب دو تیم منجسترسیتی و اینترمیلان در شرایطی در این ورزشگاه در فینال لیک قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند که با نزدیک شدن به این مسابقه، تمام شهر استانبول در شور و هیجان میزبانی از این بازی قرار دارد. یوفا از روز گذشته طبق برنامه اعلام شده قبلی، اقدامات لازم برای صدور آی دی کارت اختصاصی خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان و عوامل مختلف برگزاری مسابقه را آغاز کرد. هم چنین سیستم نقلیه عمومی شهر استانبول آماده انتقال تماشاگران از راه‌های مختلف به استادیوم آتاتورک است. 

آماده سازی ورزشگاه‌ هم از مدت‌ها قبل در دستور‌کار یوفا و مسوولان کشور ترکیه قرار گرفته بود و عملا از روز گذشته استادیوم ملی کشور ترکیه، به آمادگی کامل برای میزبانی از فینال قرار گرفت و استادیوم به صورت کامل در اختیار مسوولان یوفا قرار گرفت. جام اختصاصی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هم در حال حاضر به قسمت‌های مختلف توریستی شهر استانبول برای بازدید عمومی انتقال داده می ‌شود. در ساعات و روزهای آینده با گزارش‌های اختصاصی خبرنگار فرهیختگان از فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر استانبول همراه باشید.

مرتبط ها