کد خبر: 80224

چالش وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی بر سر تیم مدیریتی استقلال و پرسپولیس، شرایط آنها را پیچیده کرده است

دوئل قدرت در زمین سرخابی‌ها

مهلت نقل و انتقالات تابستانی زمان طلایی باشگاه‌های فوتبال برای بازسازی و تجدید قوا برای فصل جدید است.

سیامک خاجی، دبیرگروه ورزش:مهلت نقل و انتقالات تابستانی زمان طلایی باشگاه‌های فوتبال برای بازسازی و تجدید قوا برای فصل جدید است.

با توجه به پایان فصل فوتبالی در کشور ما، باشگاه‌ها به‌سرعت به‌دنبال مذاکره با گزینه‌های خود هستند تا بهترین تیم را برای فصل بیست‌وسوم بسته و با تمام قوا وارد میدان شوند.

 دو تیم پرطرفدار پایتخت که هوادارانش انتظار زیادی از آنها دارند در بلاتکلیفی مطلق قرار دارند و هنوز مشخص نیست آینده مدیریت و نیمکت دو تیم چه خواهد شد.

مروری بر اتفاقاتی که در چندماه اخیر به‌خصوص در باشگاه استقلال رخ داده، نشان می‌دهد که اختلاف سلیقه و بعضا دعوای دو وزارتخانه باعث شده دود این اختلافات به چشم باشگاه و هواداران آن برود و البته شاید در این میان پرسپولیس خوش‌شانس بود که کمتر دچار بحران و چالش شد و درنهایت توانست هر دو جام ممکن فصل را تصاحب کند. 
 
در روزهای اخیر اما اتفاقاتی رخ داد که جدال بین وزارت ورزش و وزارت اقتصاد و دارایی را از قبل علنی‌تر کرد و نشان داد که هرکدام تلاش دارند حرف خود را به کرسی بنشانند و اینطور که شنیده می‌شود به‌دنبال این هستند که گزینه‌های مدنظرشان را وارد هیات‌مدیره دو باشگاه کنند و انتخاب مدیرعامل نیز با نظر آنها انجام شود. 

اصرار قربان‌زاده برای برگزاری مجمع روز 16 خرداد که شب قبل از آن با انتشار یه استوری در اینستاگرامش همراه بود و جواب مدیر روابط‌عمومی وزارت ورزش به او در یک توئیت نشان می‌داد که این دو وزارتخانه به هیچ عنوان هماهنگ نیستند و البته مصاحبه اخیر وزیر ورزش نیز نه‌تنها مشکلات را کم نکرد، بلکه بر ابهام ماجرا نیز افزود. درنهایت نظر وزارت ورزش به‌نوعی اعمال شد و مجمع به یکشنبه آینده موکول شد.

استقلال به‌سرعت نیاز دارد با تغییرات در هیات‌مدیره و انتخاب مدیرعامل هرچه زودتر تکلیفش مشخص شود، پرسپولیسی‌ها نیز با وجود فصلی خوب و کسب دو جام نگران باشگاه‌شان هستند که این اتفاق هم در نوع خود عجیب است.

درحالی‌که قرمزها که یکی از 4 نماینده فصل بعد ایران در لیگ قهرمانان هستند و نیاز به ثبات دارند اما شایعات درباره اینکه ممکن است رضا درویش و حتی یحیی گل‌محمدی این باشگاه را ترک کنند به‌شدت باعث نگرانی هواداران شده است. 

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها